Η Gucci αλλάζει κατεύθυνση και αποχαιρετά τις Εβδομάδες Μόδας

Ο γνωστός οίκος μόδας Gucci, μόλις ανακοίνωσε ότι πρόκειται να κινηθεί προς μια νέα κατεύθυνση, όπου δεν θα υπάρχουν οι μέχρι πρότινος σεζόν και οι Εβδομάδες Μόδας στα σχέδιά της.

Το νέο ανακοινώθηκε στο Instagram μέσω του λογαριασμού του καλλιτεχνικού διευθυντή Alessandro Michele. Η ανακοίνωση αναφέρει: “Θα ήθελα να αφήσω πίσω τα “εργαλεία” που κυριάρχησαν παλαιότερα στον χώρο μας: cruise, pre-fall, spring-summer, fall-winter. Νομίζω πως αυτές οι λέξεις είναι παλιές και ατροφικές”. Δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο αν η αλλαγή αυτή προέκυψε λόγω της πανδημίας του COVID-19 ή επηρεάστηκε από τις αυξανόμενες πιέσεις για μια πιο βιώσιμη εποχή στο χώρο της μόδας. Αυτό που έχει γίνει γνωστό είναι ότι ο οίκος σκοπεύει να έχει δύο μόλις επιδείξεις το χρόνο, καθώς και το ότι οι συλλογές θα είναι στενά συνδεδεμένες με την ονομασία διάφορων μουσικών συνθέσεων, όπως οι συγχορδίες, οι ραψωδίες, τα κ.α.

View this post on Instagram

5/6 • “I believe that we can build our tomorrow also starting from a renewed capacity of denomination. Here comes the desire to baptize our new encounters by naming them after a language that has marvelously ancient roots: classical music language. Accordingly, there will be symphonies, rhapsodies, madrigals, nocturnes, overtures, concerts and minuets in the constellation of my creative path. Music, after all, has the sacred power to produce reverberations and connections. It travels beyond the borders, reconnecting the fragility to the infinity.” A new path in fashion that leaves behind the paraphernalia of leitmotifs that colonized our prior world, according to @alessandro_michele in ‘The Sacred Power of Producing Reverberations’, his diary entry for May 3, 2020. #AlessandroMichele Read his diary through link in bio.

A post shared by Gucci (@gucci) on

DIDEE MAGAZINE

Η υψηλή αισθητική στη σύγχρονη ζωή της πόλης.

More Stories
Memoirs and Misinformation: Το μυθιστόρημα του Jim Carrey