Με τους κανονισμούς της καραντίνας εν μέσω της πανδημίας του Covid-19, πολλοί είναι αυτοί που εφευρίσκουν διάφορους τρόπους για να φέρουν το γυμναστήριο στο σπίτι τους. Για να υποστηρίξει αυτή τη δράση, η Nike κυκλοφόρησε το “Living Room Cup”, ένα διαδικτυακό πρόγραμμα γυμναστικής, που προσφέρει στους αθλούμενους νέες εβδομαδιαίες προκλήσεις «εναντίον» επαγγελματιών αθλητών της Nike.
Αποκορύφωμα του προγράμματος αποτελεί ένα πρόγραμμα κοιλιακών από τον Christiano Ronaldo, μέσω του λογαριασμού του στο Instagram. Μετά την ολοκλήρωση 142 επαναλήψεων σε 45 δευτερόλεπτα, ο Ronaldo προκαλεί όλους τους ακόλουθους του να προσπαθήσουν να κερδίσουν την απόδοση του μέσα σε μια εβδομάδα. Κάθε πρόκληση παρέχει ανταγωνισμό, καθώς οι συμμετέχοντες μπορούν να μοιράζονται τα αποτελέσματα τους χρησιμοποιώντας τα hashtag #playinside και #thelivingroomcup. Μέσω του προγράμματος, η Nike θα συνεχίζει να αξιοποιεί διάσημους πρεσβευτές αθλημάτων για να προκαλεί τους “έγκλειστους” αθλούμενους. Για περισσότερη βοήθεια απέναντι στους επαγγελματίες, η προπονητική εφαρμογή της Nike περιλαμβάνει εβδομαδιαίες προπονήσεις, που έχουν σχεδιαστεί ειδικά με στόχο την καλύτερη απόδοση στις εβδομαδιαίες δοκιμασίες.
https://www.instagram.com/p/B-mvvtxA_6D/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_again