KENZO: Ο Felipe Oliveira Baptista στο τιμόνι του οίκου και το νέο λογότυπο

Η KENZO ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της με την άφιξη του Felipe Oliveira Baptista, του νέου creative director.

Το πνεύμα της μάρκας παραμένει ενθουσιώδες, νομαδικό και ανοιχτό στον κόσμο, ενώ ταυτόχρονα συνεχίζει να τιμά τον ιδρυτή της εταιρείας, Kenzo Takada. Με νέο αέρα και με δυναμική ενέργεια, η KENZO ανανεώνει το λογότυπό της, επισφραγίζοντας τη νέα εποχή του οίκου.

Το νέο λογότυπο, είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να μοιάζει με παιχνίδι και σκοπό έχει να αφήσει την έμπνευση ελεύρη για δημιουργία.

DIDEE MAGAZINE

Η υψηλή αισθητική στη σύγχρονη ζωή της πόλης.

More Stories
Η IWC παρουσιάζει το νέο Portugieser Chronograph