Quantcast

Με έμπνευση από την pop art έρχεται η F/W καμπάνια της KENZO

Έπειτα την ανακοίνωση αποχώρησης των Humberto Leon και Carol Lim από τον οίκο, και τον Felipe Oliveira Baptista ως νέο creative director, η KENZO αλλάζει πολύ αυτή τη σεζόν. Ωστόσο, η γαλλική ετικέτα επέστρεψε σε γνωστό έδαφος για την καμπάνια Fall/Winter 2019. Για δεύτερα φορά λοιπόν, συνεργάστηκε με τον φημισμένο φωτογράφο David LaChapelle για την παρουσίαση της συλλογής και το αποτέλεσμα έφερε εικόνες εμπνευσμένες από την pop art.

Πρόκειται για μια σειρά από πολύχρωμες φωτογραφίες με γνωστούς πρωταγωνιστές όπως η ηθοποιός Hunter Schafer και τα μοντέλα Lindsay Wixson και Kiko Arai. Οι έντονες λήψεις δημιουργήθηκαν στο Παρίσι με έμπνευση τις vintage καρτ-ποστάλ. Ο LaChapelle μάλιστα υπογράμμισε αυτή την έμπνευση χρησιμοποιώντας διαφάνειες από το ταξιδιωτικό του αρχείο ως φόντο σε όλη την καμπάνια. Το όλο concept με τις ρετρό φωτογραφίες σκοπό έχει να αντικατοπτρίσει την ιδέα ανταλλαγής πολιτισμών καθώς και το πώς τα ταξίδια βοηθούν στη δημιουργία μιας παγκόσμιας κοινότητας.

pop art

Source Hypebeast

More Stories
66c33f566926f62c821dc2b5f47f94f3
Ένα ατμοσφαιρικό διαμέρισμα στο Λονδίνο όπου δεσπόζει το βαθύ πράσινο
DIDÉE.GR