Burberry

Η νέα στρατηγική βιωσιμότητας του οίκου Burberry

Η Burberry πρόσθεσε δύο ακόμα στόχους στη στρατηγική της για τη βιωσιμότητα, η οποία προβλέπεται να μειώσει τις εκπομπές αερίων της εταιρείας κατά 95% μέχρι το 2022. Ο βρετανικός οίκος θα μειώσει επίσης τις εκπομπές αερίων, που σχετίζονται με την εκτεταμένη αλυσίδα εφοδιασμού, κατά 30% έως το 2030. Αυτό περιλαμβάνει τις επιπτώσεις από την προμήθεια πρώτων υλών αλλά και της παραγωγής τελικών προϊόντων. Και οι δύο στόχοι εγκρίνονται από την πρωτοβουλία Science Based Target (SBTi) και θα συγκριθούν με τις επιδόσεις της ετικέτας το 2016.

Η Pam Batty -αντιπρόεδρος εταιρικής υπευθυνότητας της Burberry- δήλωσε: “Για πρώτη φορά, θέτουμε στόχους για τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου, που ισχύουν για την αλυσίδα εφοδιασμού μας. Το γεγονός αυτό αποτελεί σημαντική προσθήκη στον ήδη φιλόδοξο στόχο μας να γίνουμε ουδέτεροι από πλευράς άνθρακα έως το 2022. “Οι νέοι στόχοι εντάσσονται στη φιλοδοξία του λιανοπωλητή να καταστεί ουδέτερη από άποψη άνθρακα στην επιχειρησιακή χρήση της ενέργειας έως το 2022.”

Παράλληλα, η Cynthia Cummis -διευθύντρια διατήρησης κλίματος στο Παγκόσμιο Ινστιτούτο Πόρων (WRI)- είπε με τη σειρά της: “Οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις της βιομηχανίας της μόδας είναι σημαντικές και αυξανόμενες. Προκειμένου να αποτραπεί η καταστροφική αλλαγή του κλίματος, είναι σημαντικό να θέσουν επιστημονικούς στόχους όλα τα μεγάλα brands και να ακολουθήσουν ολοκληρωμένες στρατηγικές για τη μείωση των εκπομπών άνθρακα των επιχειρήσεών τους”.

DIDEE MAGAZINE

Η υψηλή αισθητική στη σύγχρονη ζωή της πόλης.

More Stories
Τα ωραιότερα ποδήλατα πόλης ακούνε στο όνομα “Veloretti”