Η Louis Vuitton έρχεται πρώτη στα Best Global Brands

Παρά το γεγονός ότι ονόματα όπως η Apple, η Google, η Amazon, η Microsoft και η Coca-Cola παραμένουν στην κορυφή της λίστας Best Global Brands και για το 2018 (όπως αποκάλυψε η Interbrand), η αξία των εννέα brands ειδών πολυτελείας που περιλαμβάνονται σε αυτήν έχει αυξηθεί κατά 42% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Η λίστα μετρά τις οικονομικές επιδόσεις, την ικανότητα ενός εμπορικού σήματος να επηρεάζει τους καταναλωτές και την ανταγωνιστική του δύναμη. Όπως προκύπτει από την κατάταξη, η Louis Vuitton έχει ανέβει στη θέση 18 και ο οίκος Gucci σκαρφάλωσε από τη θέση 51 στο νούμερο 39. Η Chanel εισήλθε στον κατάλογο στην 23η θέση, μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της για πρώτη φορά νωρίτερα φέτος.

Η Louis Vuitton κατέχει την πρώτη θέση ανάμεσα στις μάρκες πολυτελείας, καθώς εξακολουθεί να ανταποκρίνεται στη νέα γενιά των millennial αγοραστών. Η Gucci και η Louis Vuitton είναι από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες, μαζί με τις Amazon, Salesforce και Netflix, σύμφωνα με την κατάταξη.

Ο Dior βρέθηκε από τη θέση 95 στη θέση 91, ενώ αντίθετα η Burberry υποχώρησε από τη θέση 86 στην 94. Κατά μία θέση υποχώρησε και η Prada που βρίσκεται στο νούμερο 95 της λίστας.

SOURCE BUSINESSOFFASHION

Your email address will not be published. Required fields are marked *

INSTAGRAM
FOLLOW DIDEE