Quantcast
millennials

Οι millennials αγαπούν Gucci και Louis Vuitton

H νέα έρευνα της UBS δείχνει ότι τα αγαπημένα brands των millennials είναι η Gucci και η Louis Vuitton. Παρά το γεγονός ότι υπάρχει μεγαλύτερη πρόθεση σε αυτή την ηλικιακή ομάδα για αγορές on line, τα φυσικά καταστήματα εξακολουθούν να βρίσκονται πρώτα στις προτιμήσεις τους για αγορές.

Οι Κινέζοι millennials, η πολύ δυνατή ομάδα καταναλωτών, διαθέτουν περίπου των 20% των εισοδημάτων τους για την αγορά πολυτελών ειδών, ποσοστό παρόμοιο με αυτό που διαθέτουν οι καταναλωτές των παλαιότερων γενεών.Οι νεότεροι στην Ιταλία και στις ΗΠΑ διαθέτουν μεγαλύτερα ποσοστά του εισοδήματος τους για αγορές καταναλωτικών αγαθών σε σχέση με τις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες, αναφέρει η έρευνα της UBS.

Οι millennials νιώθουν πιο αισιόδοξοι για τα μελλοντικά τους κέρδη σε σχέση με τους καταναλωτές μεγαλύτερων ηλικιών και ξοδεύουν περισσότερα σε πολυτελή αγαθά.

Photo Gucci
Source businessoffashion.com

More Stories
crash miumiu ss24 2 1600x900
Endless Summer: H καμπάνια για τη συλλογή S/S 2024 του οίκου Miu Miu
DIDÉE.GR