Strong Black Lead: Η αντιρατσιστική διαφήμιση του Netflix

Η νέα διαφήμιση “Strong Black Lead” αποτελεί δημιούργημα του Netflix και παρουσιάζει 47 από τους μεγαλύτερους και πιο ταλαντούχους έγχρωμους δημιουργούς.

Η παρουσίαση του δημιουργικού spot έγινε την Κυριακή κατά τη διάρκεια των BET Awards, λίγες μόλις ημέρες μετά την απόλυση του υπεύθυνου επικοινωνίας του καναλιού, Jonathan Friedland, όταν ο ίδιος χρησιμοποίησε την άκρως ρατσιστική και προσβλητική λέξη που αρχίζει από “Ν…” για να μιλήσει για τους Αφροαμερικανούς.

Η νέα διαφήμιση αποτελεί ιδέα της Strong Black Lead Team του Netflix με σκοπό την ανάδειξη του έγχρωμου δημιουργικού προσωπικού που δουλεύει πίσω από το κανάλι. Πηγή έμπνευσης της διαφήμισης αποτέλεσε η θρυλική φωτογραφία του 1985, “A Great Day in Harlem”.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

INSTAGRAM
FOLLOW DIDEE