Quantcast
Hermès

Hermès: Αύξηση πωλήσεων για το 2ο τρίμηνο του 2017

Ο γαλλικός οίκος μόδας Hermès έχει διανύσει μέχρι στιγμής έναν πολύ επιτυχημένο χρόνο. Έπειτα από την επίδειξη της συλλογής Άνοιξη / Καλοκαίρι 2018 στο Paris Fashion Week Men, ο Διευθύνων Σύμβουλος Axel Dumas δήλωσε ότι η πολυτελής ετικέτα σημείωσε αύξηση της τάξης του 8,3% στις πωλήσεις, το δεύτερο τρίμηνο του έτους. Η αύξηση αυτή οφείλεται φυσικά σε μεγάλο βαθμό στις αυξήσεις της παραγωγής, καθώς 120 νέοι εργαζόμενοι έχουν προσληφθεί για να εργαστούν στα δύο νέα εργαστήρια δερμάτινων ειδών στη Γαλλία. Εκτός από την πώληση περισσότερων δερμάτινων ειδών, το εμπορικό σήμα σημείωσε επίσης μια σημαντική αύξηση στις πωλήσεις ρολογιών αλλά και στις πωλήσεις σε προϊόντα λιανικής πώλησης.

Ο Dumas συνέχισε λέγοντας: «Φοβάμαι ότι η βιομηχανία ρολογιών και η δουλειά μας θα συνεχίσουν να είναι “χλιαρές”, ακόμη κι αν διατηρούμε τις πωλήσεις στα καταστήματά μας. Η ανάπτυξη αυτή ήταν λογική επειδή επιτεύχθηκε ουσιαστικά χωρίς αύξηση των τιμών».

Ακόμη κι αν η αύξηση του 8,3% είναι μικρότερη από την αύξηση του 11%, που σημείωσε η Hermès στο 1ο τρίμηνο, η ανάπτυξη της εταιρείας εξακολουθεί να παραμένει στα όρια του προϋπολογισμού της.

Πηγή: BoF

More Stories
Q4kpmjYjn42Qy4EaZZk2th 1920 80.jpeg
Portella: To ξενοδοχείο στη Μαγιόρκα που προασπίζεται το παρελθόν του με συγκρατημένη πολυτέλεια
DIDÉE.GR