Quantcast

Tommy Jeans: Η ιστορία γράφεται με την πιο δυνατή ομάδα influencers

Πέντε influencers ένωσαν τις δυνάμεις τους και έδειξαν την αγάπη τους για το brand, επικοινωνώντας με το δικό τους, ομαδικό τρόπο τη συλλεκτική συλλογή.

Μια εμπειρία που καθορίζει τη νέα, μοναδική συλλογή Tommy Jeans της Hilfiger Denim και της δίνει την πιο φρέσκια ταυτότητα. Πέντε influencers ένωσαν τις δυνάμεις τους και έδειξαν την αγάπη τους για το brand, επικοινωνώντας με το δικό τους, ομαδικό τρόπο τη συλλεκτική συλλογή. Πρόκειται για έναν εορτασμό των πιο χαρακτηριστικών Tommy Hilfiger στυλ από τη δεκαετία του 1990, αναβιωμένα όμως ως modern classics με ένα φρέσκο, νεανικό twist για το σήμερα.

Με τους Κωνσταντίνο Δανό, δημιουργό του didee.gr και λάτρη των σύγχρονων σχεδιαστικών γραμμών της Tommy Jeans, τη Σουζάνα Κεγγίτση, δημιουργό του issuemagazine.gr και εκπρόσωπο του πιο μοντέρνου beauty να σετάρεται με τη λογική του brand, το Γαβριήλ Νικολαΐδη του coolartisan.net να αγαπά τις κλασικές και καινοτόμες προτάσεις της Hilfiger Denim, τη Ζέτα Τσακούμη του pinkgirlnotes.com να αναμιγνύει τις πιο σύγχρονες τάσεις και ιδέες και να εμπνέεται από τις γραμμές των 90’s και το Δημήτρη Τσακούμη του πρωτοποριακού dimitrisgoes.com να γίνεται ένα με τα νέα και τις σχεδιαστικές προτάσεις της Hilfiger Denim συλλογής, ολοκληρώθηκε ένας Instagram διαγωνισμός, όπου το κοινό είχε την ευκαιρία να δημοσιεύσει φωτογραφίες του, που εμπνέονται από τη δεκαετία του ’90, με #TommyHilfigerInfluencer και που ταυτίζονται με τη μοναδικότητα της συλλογής Tommy Jeans.

Οι τρεις νικητές επιλέχθηκαν από την ομάδα των influencers και έγιναν οι #TommyHilfigerInfluencer, έζησαν την εμπειρία και έφεραν έναν ολόφρεσκο αέρα στις φωτογραφικές λήψεις του Νικόλα Μάστορα. Σε μια μοναδική συνάντηση και φωτογράφιση, που τη χαρακτήριζε η έμπνευση και η δημιουργικότητα των Ελλήνων influencers, ενωποιήθηκε η αγάπη όλων για το brand και δημιουργήθηκε η απόλυτη fashion εμπειρία. Οι τρεις νικητές του διαγωνισμού φωτογραφήθηκαν δίπλα στους influencers της Tommy Hilfiger και αναβίωσαν μαζί τους τη δεκαετία του 1990, γιορτάζοντας με τα πιο χαρακτηριστικά στυλ της εταιρείας.

Η συλλογή Tommy Jeans γιορτάζει τα αγαπημένα στυλ από τα πρώτα χρόνια της, αναθεωρημένα για τη νέα γενιά των Tommy fans. Το χαρακτηριστικό Tommy Hilfiger λογότυπο παρουσιάζεται σε όλη τη συλλογή και ανάγει τη μοναδικότητα του brand σε τρόπο ζωής. Οι αναμνήσεις όλων μας ενώνονται και δημιουργούν την ιστορία του δημοφιλούς brand με εικόνες και συναισθήματα που γράφουν ιστορία.

Το μεγάλο πάρτι όμως έρχεται στις 18/5 στο πιο fashion event της πόλης! Στο The Mall Athens και στο κατάστημα Hilfiger Denim από τις 17.00- 20.00, η ομάδα των influencers θα υποδεχτεί το αθηναϊκό κοινό στο σπίτι της Tommy Jeans και η ιστορία θα γραφτεί με τον πιο σύγχρονο τρόπο.

Η συλλογή Tommy Jeans υποστηρίζεται από μία καμπάνια με πρωταγωνιστές τα millennial μοντέλα Lucky Blue Smith, Anwar Hadid, Sofia Richie.

More Stories
erik bratsberg persona restaurant stockholm dezeen 2364 col hero 1704x958
Persona Restaurant: Φυσικά υλικά και γλυπτικές φόρμες δια χειρός Erik Bratsberg
DIDÉE.GR