Quantcast

Pop-up κατάστημα στο Harrods από τις Louis Vuitton x fragment design

Μετά από ένα αποκλειστικό pop-up στο Τόκιο, η συνεργασία του Louis Vuitton με το streetwear brand, OG Hiroshi Fujiwara συνεχίζεται. Αυτή τη φορά πρόκειται για το fragment design της μάρκας και για ένα pop-up κατάστημα, το οποίο πρόκειται να αποκαλυφθεί στον πολυτελή προορισμό του Λονδίνου, το εμπορικό Harrods. Μάλιστα το project της Hiroshi Fujiwara με το γαλλικό πολυτελή οίκο, θα διαθέτει ανδρικά μοτίβα πανεπιστημίου και μια αναθεωρημένη έκδοση του μονογράμματος “LV”. Το pop-up θα λανσαριστεί στις 27 Απριλίου και θα διαρκέσει για τρεις εβδομάδες, ενώ θα βρίσκεται στο ισόγειο του καταστήματος.

harrods

 

More Stories
breitling didee1
Breitling: To Νέο Greek limited Edition εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι
DIDÉE.GR