Quantcast

Βίβιαν Παράσχου: Η ΙΝΟΜΟ και η δημιουργία tailor made επίπλων από fiberglass

Συνέντευξη: Μπάμπης Παπαναστασάτος
Φωτογράφιση: Βασιλική Παπακωνσταντίνου
Outfit: Ioanna Kourbela

Η Βίβιαν Παράσχου είναι η δυναμική γυναίκα που βρίσκεται πίσω από το brand του INOMO, μίας εταιρείας σχεδίασης και κατασκευής επίπλων νέας γενιάς, η οποία προσφέρει ad hoc λύσεις σε design professionals, χρησιμοποιώντας κατά κύριο λόγο το υλικό Fiberglass. Μετρώντας πάνω από 40 χρόνια εμπειρίας στις πολυεστερικές κατασκευές, επικεντρώνεται στην καινοτομία, με μοναδικές ιδέες και με εξελιγμένα, συνθετικά υλικά, στοχεύοντας στη δημιουργία για τη διαμόρφωση μιας πιο ποιοτικής ζωής και καθημερινότητας.

Ξεκίνησε με σπουδές Χρηματοοικονομικών και Λογιστικής στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, και συνέχισε με μεταπτυχιακό στο Management of Business Innovation and Technology στο University of Sheffield. Από μικρή ωστόσο, την ενδιέφερε έντονα η αρχιτεκτονική και το interior design. Έτσι, με τη πάροδο του χρόνου, προσπάθησε να συγκεράσει αυτά τα δύο ενδιαφέροντά της. Έπειτα από την κάλυψη αρκετών οικονομικών θέσεων σε start-ups και τα τελευταία δυο χρόνια σε μια εταιρεία διαχείρισης κεφαλαίων, η Βίβιαν άρχισε να στήνει την INOMO.

Ποια είναι η φιλοσοφία που κρύβεται πίσω από το brand της ΙΝΟΜΟ και σε ποιον τομέα δραστηριοποιείται συγκεκριμένα;
Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αλλάξεις τον κόσμο προς το καλύτερο, έστω και στο ελάχιστο, πιστεύω πως είναι το design. Ξεκινάς αλλάζοντας την κοντινή σου σφαίρα, εμπνέοντας και μεγαλώνοντας, με πίστη στην επιρροή που έχεις στα πράγματα και τους ανθρώπους. Στο χώρο του design ανακάλυψα πως κάθε δημιουργός είναι ένας ολόκληρος κόσμος. Αυτό τον κόσμο έρχομαι μέσα από την ΙΝΟΜΟ να ανακαλύψω και να φέρω στην επιφάνεια μέσα από τη κοινή διαδρομή με τον συνεργαζόμενο σχεδιαστή. Στόχος μας είναι να πραγματοποιήσουμε μαζί έργα που θα προσφέρουν αυτή τη νέα εμπειρία και αντίληψη στον πελάτη.
Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε δύο χωριστές αλλά αλληλένδετες δραστηριότητες: INOMO Collections: Σχεδιασμός και κατασκευή επίπλων εσωτερικού και εξωτερικού χώρου από ενισχυμένο Fiberglass. GRP και INOMO Studio: Ad hoc σχεδιασμός και παραγωγή κατόπιν παραγγελίας high-end προϊόντων και ειδικών κατασκευών εσωτερικών και εξωτερικών χώρων για επαγγελματίες.
Στόχος μας μέσα από την ΙΝΟΜΟ Studio είναι η δημιουργία tailor made, κατά παραγγελία σχεδίων, από ενισχυμένες συνθετικές ρητίνες που συνδυάζουν πρωτοποριακές ιδέες, κομμένες και ραμμένες στα μέτρα των πελατών μας καθώς επίσης και η εδραίωση των INOMO Collection στο χώρο του design & επίπλου.

Γιατί επέλεξες κατ’ αποκλειστικότητα τη χρήση του fiberglass και ποια είναι η διαδικασία παραγωγής ενός επίπλου από fiberglass;
Στόχος ήταν να καλλιεργήσω μία νέα αντίληψη για τα έπιπλα και τον εσωτερικό χώρο και να εξελίξω την τεχνογνωσία, που κατέχει η οικογενειακή επιχείρηση στις πολυεστερικές κατασκευές με 40 χρόνια πρωτοποριακής εμπειρίας σε αυτόν τον κλάδο. Σ’ αυτό έπαιξε σημαντικό ρόλο και η συνεργασία της οικογενειακής μας επιχείρησης με τον Δημήτρη Τσίγκο, Omniview και η υλοποίηση μαζί του εξαιρετικών – σχεδιαστικά – έργων, όπως η γέφυρα στην κατοικία “One Kleomenous”. Αυτή λοιπόν τη συγκεκριμένη παράδοση ήρθα να μετεξελίξω και να συνεχίσω με την ενεργοποίηση της φαντασίας και της έμπνευσης, της δικής μου και των συνεργατών μου. H διαδικασία κατασκευής είναι εξαιρετικά απαιτητική και υλοποιείται στο χέρι από εξειδικευμένους τεχνίτες. Όλα μας τα έργα είναι χειροποίητα.

INOMO

Από πού αντλείς έμπνευση για την κατασκευή των αντικειμένων;
Η έμπνευση της ομάδας μας προκύπτει αβίαστα. Σκεφτόμαστε έξω από τα στεγανά και κάνουμε ένα «άλμα» μαζί, επιχειρηματικά αλλά και συναισθηματικά. To design για μένα είναι συνώνυμο του περιβάλλοντα χώρου, μία ποιότητα που συχνά παραμελείται. Στόχος μας στην INOMO είναι να την φέρουμε στο επίκεντρο της προσοχής μας. Δεν αρκεί να ζούμε, πρέπει να μάθουμε να ζούμε καλά. Αυτό είναι design για μένα. Να φέρνεις το χώρο στα μέτρα σου.
Συγκεκριμένη πηγή έμπνευσης, ιδιαίτερα σημαντική για εμάς, είναι η Ζaha Hadid και το αρχιτεκτονικό της ύφος. Τα σχέδια που παρουσιάσαμε πρόσφατα στις ready-to-purchase συλλογές “Modern Takes” και “Urban Benches”, αλλά και το tailor-made portfolio έργων μας για πελάτες, είναι ιδιαίτερα επηρεασμένα από το έργο της. Μέσω της ιδιάζουσας ματιάς της για την αρχιτεκτονική και τη ρευστότητα της σταθερής φόρμας, κατάφερε να δημιουργήσει ένα σχεδιαστικό ρεύμα νέας διαχείρισης του όγκου και της πλαστικότητας. Ως αρχιτέκτονας και ως γυναίκα άφησε ένα τεράστιο κεφάλαιο πίσω της.

Υπάρχει κάποιο project σου ή κατασκευή, που ξεχωρίζεις;
Νομίζω η βραβευμένη συλλογή αστικού εξοπλισμού “Urban Benches” από το Γιώργο Δρακάκη κατέχει σημαντική θέση στην καρδιά μου. Πρόκειται για αστικά παγκάκια εξωτερικού χώρου, που παρουσιάζουν αντοχή λόγω του πρωτοποριακού υλικού της INOMO και ευέλικτη δομή χάρη στο modular design. Αποτελούν ένα σημείο συνάντησης, ένα στοιχείο που θεωρώ ιδιαίτερα σημαντικό στο σχεδιασμό δημόσιων χώρων. Η εργονομία, η πρακτικότητα και η προσβασιμότητα των “Urban Benches” αποτελεί την πρώτη συμμετοχή της INOMO στο διάλογο του δημόσιου χώρου.

Μέχρι πού φτάνουν οι φιλοδοξίες σου σχετικά με την ΙΝΟΜΟ;
Όλοι εμείς πίσω από την INOMO αποσκοπούμε και δουλεύουμε σκληρά, ώστε να αναδειχθούμε ως ένα διεθνώς αναγνωρισμένο ελληνικό brand.

Ποια είναι η σχέση σου με τα social media; Πιστεύεις πως αποτελούν έναν δίαυλο επικοινωνίας και marketing στον επαγγελματικό τομέα;
Η ηλεκτρονική παρουσία μιας εταιρείας είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι, όχι μόνο στο χώρο του επίπλου και του design, αλλά σε κάθε επιχειρηματικό τομέα. Η ψηφιακή επικοινωνία και το marketing είναι καίριο και απαραίτητο κομμάτι, μιας επιχείρησης που θέλει να θεωρείται σύγχρονη. Στην ΙΝΟΜΟ προσπαθούμε να αξιοποιήσουμε τα social media ως κανάλι επικοινωνίας με τον πελάτη μας, όπως και κάθε άλλο πεδίο επικοινωνίας έχουμε στη διάθεσή μας. Το σημαντικό είναι να επικοινωνείται το μήνυμα.

Έχεις επιλέξει να δραστηριοποιείσαι στην Ελλάδα σε μια δύσκολη περιόδο. Πώς έχει λειτουργήσει μέχρι σήμερα αυτό και πώς βλέπεις την ανταπόκριση του κόσμου στο εγχείρημά σου;
Το να ανοίξεις μια δική σου επιχείρηση στην Ελλάδα το 2017, είναι σίγουρα μια δύσκολη απόφαση, ωστόσο μέχρι στιγμής έχει λειτουργήσει εξαιρετικά και ελπίζουμε να συνεχίσει έτσι. Η ΙΝΟΜΟ κλείνει 3 μήνες επίσημης παρουσίας στο χώρο του design και του επίπλου και η αλήθεια είναι ότι η ανταπόκριση του κόσμου είναι μεγάλη. Είναι πολύ σημαντικό, όταν έχεις πίστη και πάθος για κάτι και βάζεις όλη σου την ενέργεια σ’ αυτό, να το βλέπεις να αναπτύσσεσαι και να σε επιβεβαιώνει.

*Βρείτε περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα της INOMO στο Facebook, στο Ιnstagram και στο site.

More Stories
crash miumiu ss24 2 1600x900
Endless Summer: H καμπάνια για τη συλλογή S/S 2024 του οίκου Miu Miu
DIDÉE.GR