Quantcast

Η capsule συλλογή RAW Research II της G-Star παρουσιάστηκε στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι

Το εργαστήριο καινοτομίας της G-Star RAW, με επικεφαλής τον νέο Creative Director Aitor Throup, επανεφευρίσκει το denim μέσω της δεύτερης capsule συλλογής του, RAW Research,  η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Palais de Tokyo στο Παρίσι στις 19 Ιανουαρίου.

Η συλλογή RAW Research II που δημιουργήθηκε από το εργαστήριο καινοτομίας της G-Star, ενσωματώνει τους πιο εξελιγμένους τρόπους διερεύνησης των απεριόριστων δυνατοτήτων του denim. Το RAW Research lab πειραματίζεται με το σχεδιασμό του προϊόντος φέρνοντας αντιμέτωπους την παράδοση με την καινοτομία, και συμβολίζει την προσπάθεια ανεύρεσης νέων τρόπων κατασκευής denim, μέσα από τη διαδικασία της εξερεύνησης, την περιέργεια και τον πειραματισμό. Η συλλογή RAW Research II παρουσιάζει τις τελευταίες καινοτομίες του brand στο denim, λειτουργώντας σαν οδηγός για τη νέα κύρια συλλογή και παράλληλα αντιπροσωπεύοντας τη σχεδιαστική φιλοσοφία της G-Star RAW στην πιο αυθεντική της μορφή.

Κορυφαία καινοτομία της δεύτερης συλλογής RAW Research αποτελεί μία εντελώς νέα εκδοχή του 3D denim, η οποία αναμετράται με το συμβατικό σχεδιασμό του:

η σειρά «Motac». Αυτή η μοναδική προσέγγιση στην κατασκευή ενδυμάτων είναι το αποτέλεσμα μιας εστιασμένης εργονομικής έρευνας του ανθρώπινου σώματος σε κίνηση. Ο συνδυασμός άκαμπτου denim με κομμάτια εύκαμπτου υφάσματος έχει σαν αποτέλεσμα απροσδόκητα υβριδικά προϊόντα- όπως το εμπνευσμένο από motocross Motac-X τζιν το οποίο αποτελεί μια σημαντική εξέλιξη στις νέες δυνατότητες σχεδιασμού του denim.

Για αυτή τη συλλογή, η εμβληματική ολλανδική τουλίπα χρησιμοποιήθηκε στο εμπνευσμένο σκηνικό. Το λουλούδι –κυρίαρχο στοιχείο στον πίνακα ζωγραφικής «Floral Still Life» του Hans Bollongier του1639 το οποίο παρουσιάζεται επίσης στον εκθεσιακό χώρο- λειτουργεί αλληγορικά με την Ολλανδική παράδοση στις τουλίπες (tulipmania) και την αναπόφευκτη κατάρρευση του οικονομικού μοντέλου της που βασίζεται στην αποκλειστικότητα. Ο «πυρετός της τουλίπας» προέρχεται από την περίοδο της οικονομικής άνθησης της χώρας το 1630, όπου ένας μόνο βολβός τουλίπας κόστιζε περισσότερο από ένα πολυτελές σπίτι.

Μέσω της RAW Research II, ο Throup αντιστρέφει τον ιστορικό ολλανδικό συμβολισμό του πλούτου με το status που συνδέεται με την εμβληματική ανάπτυξη.  Αυτό το επιτυγχάνει καθώς, ενώ η capsule συλλογή διατίθεται αποκλειστικά σε επιλεγμένα καταστήματα, οι καινοτομίες  που εισάγει δρουν πέρα από αυτή την αποκλειστικότητα,  μέσα από την  επιρροή και τη διάδοσή τους στις μελλοντικές βασικές συλλογές της G-Star RAW, που είναι  διαθέσιμες για όλους.

Η capsule συλλογή RAW Research ΙΙ, είναι η πρώτη συλλογή που λανσάρεται με επικεφαλής τον Aitor Throup ως Καλλιτεχνικό Διευθυντή του brand και αντικατοπτρίζει το όραμα του καλλιτέχνη και σχεδιαστή για το πώς βλέπει το μέλλον του denim με G-Star RAW.

More Stories
bar kar 03 1024x683 (1)
Bar Kar: Ένα εστιατόριο-επιτομή της αρχέγονης μαγειρικής
DIDÉE.GR