Ο Μίνως Ζαριφόπουλος και η φιλοσοφία των προϊόντων HOMMER

Συνέντευξη: Κωνσταντίνος Δανός
Φωτογράφιση: Τάσος Λιόλιος 

Ο Μίνως Ζαριφόπουλος μιλά για τα προϊόντα HOMMER και αποκαλύπτει το πρώτο, αυθεντικό EAU DE TOILETTE άρωμα του brand που θα κυκλοφορήσει σε λίγες εβδομάδες.

zarifopoulos-hommer-didee-magazine-110

Πώς προέκυψαν τα προϊόντα Hommer; Ποια η φιλοσοφία και ο στόχος του brand;
Το HOMMER προέκυψε από μια στιγμιαία έμπνευση. Μετά από παρατήρηση της αγοράς των καλλυντικών στο εξωτερικό και μετά από μια διαπίστωση ότι δεν υπήρχαν ανάλογα προϊόντα στην χώρα μας, αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε τις διαδικασίες για την σύνθεση της ομάδας που θα καταφέρει να δημιουργήσει ιδιαίτερα προϊόντα με φυσικά συστατικά, ξεχωριστά και καινοτόμα σε σχέση με τον διεθνή ανταγωνισμό, με ποιοτικές πρώτες ύλες, πιστοποιημένη παραγωγή και υψηλή αισθητική. Τα προϊόντα HOMMER είναι η πρώτη ελληνική σειρά περιποίησης για γένια και ήρθε να καλύψει ένα κενό στην αγορά του ανδρικού καλλυντικού στο συγκεκριμένο είδος.
Το DNA της σειράς είναι αναπόφευκτα ελληνικό. Η ελληνική ιστορία και μυθολογία είναι άμεσα συνδεδεμένη με τα περιποιημένα γένια οπότε χρησιμοποιήσαμε αυτή την κληρονομιά ως εφαλτήριο για την παρουσίαση της δικής μας εναλλακτικής και του δικού μας know-how στο παγκόσμιο κοινό, παρουσιάζοντας το πρότυπο του αρχαίου θεού σαν κάτι που είναι στη φύση του κάθε άνδρα και που δυνητικά μπορεί να προσεγγίσει σαν αποτέλεσμα.
Το brand μας δημιουργήθηκε με βάσεις τέτοιες ώστε να μπορεί να σταθεί τόσο στην ελληνική όσο και στην παγκόσμια αγορά. Το όνομα της σειράς μας είναι εμπνευσμένο από τον Όμηρο (HOMER) και την γαλλική λέξη για τον άνδρα (ΗΟΜΜΕ) δυο ιδιαίτερα αναγνωρίσιμες λέξεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Η ανάπτυξη των προϊόντων για γένια HOMMER βασίζεται στους 5 άξονες που συνθέτουν την φιλοσοφία HOMMER: την ελληνικότητα, την φυσική κατεύθυνση, την ποιότητα, την εκλεκτικότητα, και την καινοτομία. Είναι φτιαγμένα με φυσικά συστατικά υψηλής ποιότητας που σέβονται την ιδιαιτερότητα της τρίχας και του δέρματος του ανδρικού προσώπου συμβάλλοντας στον καθαρισμό, την ενυδάτωση και την σωστή περιποίησή τους.

zarifopoulos-hommer-didee-magazine-13

Ξεκινήσατε με 3 προϊόντα και τώρα ήρθε η σειρά για τα αρώματα. Μίλα μου γι’ αυτό. Τι να περιμένουμε;
Με τις αρχές που προανέφερα δημιουργήσαμε το σαμπουάν HOMMER BEARD SHAMPOO με την επαναστατική φόρμουλα με λάδι κάνναβης -πλούσιο σε αντιοξειδωτικά λιπαρά οξέα-, καθαριστικούς παράγοντες από καρύδα και άμυλο δημητριακών, αμινοξέα μεταξιού και στέβια για βελτιστοποίηση της εφαρμογής γύρω από το στόμα. Συνεχίσαμε με το λάδι περιποίησης για γένια HOMMER BEARD OIL, επίσης με λάδι κάνναβης καθώς και φραγκόσυκου, άργκαν, ελαιόλαδου και αβοκάντο για πλούσια θρέψη, προστασία και ενυδάτωση. Καινοτομήσαμε με τα μαντηλάκια καθαρισμού για γένια HOMMER BEARD WIPES με φυσικά συστατικά τα οποία με μια κίνηση καθαρίζουν, ενυδατώνουν και αρωματίζουν. Η σειρά προϊόντων HOMMER συμπληρώνεται από το διακριτικό αυθεντικό άρωμα HOMMER με τόνους ξύλου, μαύρης σοκολάτας, βέτιβερ και αποσταγμάτων, το οποίο είναι απαλλαγμένο από συστατικά όπως Phthalates, Polycyclic Musks και Nitro Musks που συχνά κατηγορούνται για αλλεργίες και ερεθισμούς. Το ίδιο το άρωμα αποδείχθηκε ένα από τα βασικά πρώτα στοιχεία που έκαναν το αγοραστικό μας κοινό να λατρέψει το brand οπότε αποφασίσαμε να το παρουσιάσουμε και σε EAU DE TOILETTE που θα κυκλοφορήσει μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Ουσιαστικά αυτό το προϊόν είναι και το πρώτο μας προϊόν που απευθύνεται στο διευρυμένο ανδρικό κοινό και όχι αποκλειστικά στους γενειοφόρους.
Στο αμέσως επόμενο διάστημα θα παρουσιάσουμε ένα καταπληκτικό leave on conditioner με έντονα μαλακτική δράση και ένα προϊόν styling για γένια και μαλλιά, καθώς και το δεύτερο άρωμα της σειράς, κάπου στην αρχή του καλοκαιριού. Στόχος και μέρος του προγράμματος ανάπτυξης της εταιρείας μας είναι η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης σειράς ανδρικών καλλυντικών που θα απαντά με τον δικό μας τρόπο στις ανάγκες της ανδρικής περιποίησης.

zarifopoulos-hommer-didee-magazine-16zarifopoulos-hommer-didee-magazine-18

Η ανταπόκριση ήταν μεγάλη μέχρι σήμερα. Το ανδρικό κοινό αγάπησε τα προϊόντα;
Γενικά είχαμε μια πολύ καλή ανταπόκριση από τους επαγγελματίες, τα μέσα και βέβαια το αγοραστικό κοινό και τους ευχαριστούμε ιδιαιτέρως για αυτό. Λανσάραμε τη σειρά μας σε μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο (αρχές καλοκαιριού του 2015) και παρ’ όλα αυτά είχαμε μια θερμή υποδοχή και μια θετική στάση απέναντι σε ότι παρουσιάσαμε. Με τον καιρό αποκτήσαμε πολλούς φίλους και υποστηρικτές, ακούμε προσεκτικά τα καλά λόγια και τις όποιες παρατηρήσεις και προσπαθούμε να είμαστε πάντα σε εγρήγορση ώστε να εξελισσόμαστε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ιδιαίτερα ευχάριστα νοιώθουμε όταν μας ανακαλύπτουν είτε από Ελλάδα είτε από το εξωτερικό και επικοινωνούν μαζί μας έχοντας στον τόνο της φωνής τους ή του γραπτού τους έναν πηγαίο ενθουσιασμό που μας δίνει χαρά και κουράγιο να συνεχίσουμε θέτοντας ακόμα πιο ψηλούς στόχους.

Πιστεύεις ότι η τάση της πλούσιας γενειάδας είναι εφήμερη;
Οι τάσεις στην μόδα έρχονται, φεύγουν και ξανάρχονται! Με μια πιο προσεκτική παρατήρηση θα δούμε ότι ασχολούμαστε με αυτή την τάση τα τελευταία 5 χρόνια οπότε ίσως τελικά να μην είναι μια και τόσο εφήμερη τάση όσο θέλουν κάποιοι να πιστεύουν… Οι άντρες αφήνουν γένια. Είναι στη φύση μας.Τα γένια πάντα ήταν εδώ. Από πάντα.
Αν δεχτούμε ότι στην Ελλάδα οι μόδες έρχονται με μια χρονική καθυστέρηση και παρατηρώντας ότι στην Αμερική για παράδειγμα, τα γένια ακόμα είναι αρκετά διαδεδομένα σαν στυλ με διάφορες προεκτάσεις (από μια πολύ προσεγμένη κλασική εμφάνιση μέχρι το πιο πρόσφατο “lumbersexual”) τότε ο “τερματισμός” της τάσης αυτής δεν διακρίνεται τουλάχιστον στο κοντινό μέλλον.

Στόχος είναι και η αγορά του εξωτερικού; Πώς βλέπεις να ανταποκρίνεται εκεί το κοινό;
Αμέσως με το που παρουσιάσαμε εδώ τα προϊόντα ξεκινήσαμε διάφορες κινήσεις προς τις αγορές του εξωτερικού. Λόγω της άγνοιάς μας υπήρξαν και υπάρχουν αρκετές καθυστερήσεις, όμως διαφαίνεται μια θετική στάση, κυρίως από χώρες της Ευρώπης. Ήδη έχουμε και μας έχουν προσεγγίσει από διάφορες χώρες είτε για να αναλάβουν την διανομή είτε για απλή μεταπώληση. Επίσης ενισχύουμε την παρουσία μας με συμμετοχή στις καλύτερες εκθέσεις του κλάδου αλλά και γενικότερα της ανδρικής μόδας και ευελπιστούμε σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα όλα αυτά να αποδώσουν τους καρπούς που περιμένουμε. Συνολικά πάντως η αντιδράσεις του κόσμου στο εξωτερικό είναι πολύ κοινές με το κοινό της χώρας μας.

zarifopoulos-hommer-didee-magazine-19

Υπάρχει μια κλισέ και ίσως απαρχαιωμένη εντύπωση πως οι άνδρες δεν ψωνίζουν καλλυντικά προϊόντα. Πιστεύεις έχει ξεπεραστεί πια αυτό;
Όπως το θέτεις είναι, κλισέ. Η αγορά του ανδρικού καλλυντικού διεθνώς δείχνει εδώ και πολλά χρόνια άνοδο, άρα αποδεικνύεται το ακριβώς αντίθετο από την άποψη αυτή. Ο κάθε άνδρας έχει πια την δυνατότητα στην επιλογή, την εξειδίκευση, την ποικιλία για οποιαδήποτε ανάγκη προκύπτει. Στον τομέα της κομμωτικής, που συνδέεται και με την κατανάλωση ανδρικών καλλυντικών προϊόντων, παρατηρούμε την άνθηση των μπαρμπέρικων σε διεθνές επίπεδο, τα οποία επέστρεψαν δυναμικά με τη νέα γενιά κουρέων να παρουσιάζουν αξιόλογες προτάσεις ολοκληρωμένης ανδρικής περιποίησης σε χώρους ειδικά σχεδιασμένους και ιδιαίτερα προσεγμένους.

Πώς και γιατί αποφάσισες εσύ να ασχοληθείς με αυτό; Ήταν και δική σου ανάγκη το να βρεις καλλυντικά γι’ αυτό τον λόγο;
Από καιρό με έτρωγε ένα επιχειρηματικό δαιμόνιο και μια εσωτερική ανάγκη για μια δημιουργία μια εμπορικής επιχείρισης από το μηδέν. Με την ιδιότητα του γραφίστα, έχω ασχοληθεί με το στήσιμο 10άδων brands και έχω σταθεί συμβουλευτικά σε επίπεδο επικοινωνίας σε πάρα πολλούς πελάτες μου. Με αυτή την προσπάθεια βούτηξα σε άγνωστα νερά όσον αφορά το επιχειρείν και το εμπόριο. Είναι μια άκρως ενδιαφέρουσα, έντονη και πολλές φορές διασκεδαστική διαδικασία που ήδη μου έχει μάθει πολλά και που έχει να μου διδάξει απείρως περισσότερα. Με την συγκεκριμένη ιδέα αποφάσισα να ασχοληθώ λόγω της έλλειψης όπως είπα και πριν κάποιου αντίστοιχου προϊόντος στην ελληνική αγορά.

zarifopoulos-hommer-didee-magazine-11

Πες μου λίγα πράγματα για την συσκευασία; Από πού έχετε εμπνευστεί;
Ο σχεδιασμός του brand HOMMER βασίστηκε στην απλότητα και τη διαχρονικότητα και εμπλουτίστηκε στην εφαρμογή των συσκευασιών με στοιχεία από τα αρχαία ελληνικά μελανόμορφα αγγεία καθώς και από τα old school tattoos. Ο κεντρικός χαρακτήρας, ο Τρίτωνας, πλαισιώνεται από διάφορα σύμβολα όπως είναι το χελιδόνι, η τρίαινα, το βιβλίο, το μπουκάλι, τα οποία συμβολίζουν την εμπειρία, την σοφία και την αναζήτηση.
Καθ’ όλη την διάρκεια και παράλληλα με την ανάπτυξη της κάθε φόρμουλας, ερευνήσαμε και αναλύσαμε τις εναλλακτικές επιλογές σε υλικά συσκευασίας ώστε να καταφέρουμε να εμφανίσουμε ένα σωστό αποτέλεσμα ανάλογο της τιμής και της ποιότητας του προϊόντος. Τα μπουκάλια μας έχουν αναφορές από τα παλιά πορσελάνινα μπουκάλια των φαρμακοποιών και η επιλογή των χαρτιών και των επεξεργασιών στις εκτυπώσεις έγινε με έμφαση στην απτική εμπειρία ώστε να ικανοποιούνται όσο το δυνατόν περισσότερες αισθήσεις στην πρώτη επαφή με το προϊόν.

Πού βρίσκουμε τα προϊόντα;
Τα προϊόντα μας αυτή της στιγμή διατίθενται σε επιλεγμένα barber shops (μπαρμπέρικα) και κομμωτήρια, concept stores, φαρμακεία και σε beauty corners γνωστής αλυσίδας πολυκαταστημάτων. Έχουμε ήδη καταφέρει να έχουμε ένα δίκτυο με πάνω από 65 σημεία διεθνώς, το οποίο συνεχώς επεκτείνεται. Μέσα από το site/eshop μας μπορεί κανείς να ενημερωθεί για τα προϊόντα μας, να τα προμηθευτεί καθώς και να βρει όλα τα σημεία πώλησης στα οποία μπορεί να αποκτήσει μια ολοκληρωμένη εικόνα για αυτά. Επίσης από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρουσιάζουμε τα νέα της εταιρείας, συστήνουμε καλύτερα τα προϊόντα μας και την χρήση τους και ενημερώνουμε για οτιδήποτε έχει σχέση με την περιποίηση της γενειάδας, δημιουργώντας μια πολύ ζωντανή σχέση με το κοινό μας.

BEARD_OIL_GROUPHOMMER_BEARD_WIPES_OPENHOMMER_PRODUCTS

Kωνσταντίνος Δανός

Your email address will not be published. Required fields are marked *

INSTAGRAM
FOLLOW DIDEE