Ο Ορφέας Αυγουστίδης μίλησε για τις καλλιτεχνικές προκλήσεις, για όσα τον κουράζουν ως θεατή αλλά κι εκείνα που εκτιμά στους ανθρώπους. Κάναμε ένα ταξίδι στη Μαδρίτη και μέσα σε 24 ώρες επιχειρήσαμε να γνωρίσουμε την ισπανική πρωτεύουσα.
Ο ορισμός της «κανονικότητας» αμφισβητείται σε ένα spot με πρωτότυπη κινηματογράφηση. Ένα δυνατό έναυσμα για όλους αυτούς που έβαλαν στην άκρη πάθη και όνειρα, ώστε να χωρέσουν σε συγκεκριμένες «φόρμες» και «σχήματα» που επιβάλλει η κοινωνία. Η Apple διαφήμισε την χρήση των συσκευών της για δημιουργία μικρών έργων τέχνης μέσω της νέας της καμπάνιας «Start Something New», ενώ με το όνομα «McDonald’s Next», ο τιτάνας των fast food αποκάλυψε το ολοκαίνουργιο concept εστιατορίου, ανοίγοντας το πιο πρόσφατο κατάστημα της αλυσίδας στο Hong Kong.
Δείτε παρακάτω τα 10 πιο διαβασμένα άρθρα από Δευτέρα 28 μέχρι Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016.
#10 Start Something New: Έργα τέχνης από τις συσκευές της Apple
#9 The One Weeks Journal #26 «ΟΛΟΙ ΕΝΑ» φίλα με
#8 Το νέο sneaker της Nike είναι ιριδίζον
#7 Το εξαιρετικά μοντέρνο McDonald’s στο Hong Kong
#6 Η πολύχρωμη ζωή και τέχνη του μινιμαλιστή Ellsworth Kelly
#3 LUMIERE: Το νέο album του Lumiere Brother είναι ένα αριστούργημα απλότητας
#2 Ο Ορφέας Αυγουστίδης επιζητά τις προκλήσεις
#1 I AM NATURE: Το spot της WWF που φιλοδοξεί να σου αλλάξει τη ζωή