#CastmeMarc aka We heart Marc Jacobs

Η πρώτη φθινοπωρινή/χειμερινή συλλογή του διδύμου Katie Hillier και Luella Bartley για τη σειρά Marc by Marc Jacobs, δεν θα μπορούσε παρά να συνοδεύεται και από ένα “out of the box” concept. Λίγους μήνες πριν – ναι, τον Απρίλιο, λανσαρίστηκε σε Twitter και Instagram η καμπάνια #CastMeMarc με σκοπό να βοηθήσει τους πολυτάλαντους δημιουργούς να ανακαλύψουν νέα πρόσωπα.

marcbymarc11_didee

Εκμεταλλευόμενοι στο έπακρο το frenzy των selfies και με εξαιρετικά καλό timing, κατάφεραν να ξεσηκώσουν μοντέλα από όλη την υφήλιο. Τα πρώτα νούμερα; Ανατριχιαστικά. 12,000 φωτογραφίες συγκεντρώθηκαν την πρώτη μέρα – περίπου 8 selfies το λεπτό.  Συνολικά συγκεντρώθηκαν 70,000 συμμετοχές καταλήγοντας στο να πετάξουν στην Νέα Υόρκη 30 μοντέλα για να φωτογραφηθούν από τον David Sims.

marcbymarc6_didee

Λίγο η αισθητική των εικόνων του Sims, λίγο η δημιουργική (minimal) παράνοια που προκαλεί ο Peter Miles και κυρίως το παράδοξο του τρόπου που έγινε το casting, ήταν αρκετά για  μία από τις πιο φρέσκιες, δυναμικές και γεμάτες χρώμα καμπάνιες της χρονιάς.  Aντισυμβατικά μοντέλα, λοιπόν, φορούν τελείως αντισυμβατικά ρούχα εμπνευσμένα από την κουλτούρα του skate, του BMX και της K-Pop (go koreans). Ένας έξυπνος τρόπος να αποδειχθεί περίτρανα ότι κιμόνο και μπαντάνες που κρύβουν το στόμα μπορούν να φορεθούν άφοβα και εκτός πασαρέλας.

marcbymarc5_dideemarcbymarc3_didee marcbymarc2_didee marcbymarc1_didee marcbymarc10_didee marcbymarc9_didee marcbymarc8_didee marcbymarc7_didee

photos: www.marcjacobs.com

More Stories
a224b1ca c653 473c b7e6 182716ecfdc5 1
Το ανανεωμένο “My Oh My Espresso” στο Cremorne της Μελβούρνης