Quantcast

Το πιο καινοτόμο brand στην Ελλάδα ανήκει στον Αλέξη Παππά

Γράφει η Έλενα Κρητικού
Φωτογραφίζει ο Ιωσήφ Αλεξιάδης

Η φωτογράφιση έγινε στο Life Gallery Hotel.

Ο Αλέξης Παππάς πρωτοτυπεί με την υλοποίηση μιας επιχειρηματικής ιδέας που συνέλαβε στα δάση της Κεντρικής Αμερικής και τη βάφτισε MASSA. Μιλώντας μαζί του για τη δημιουργία ενός πλήρως διαφοροποιημένου brand τσίχλας από τα υπόλοιπα του εμπορίου, συμπεραίνουμε πως η καινοτομία και η τόλμη είναι τελικά τα κλειδιά για να οδεύσουμε πιο εύκολα προς τη δημιουργική επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα.

“Η ιδέα για τη δημιουργία της ΜASSA προήλθε από ένα ταξίδι που έκανα στα δάση της Κεντρικής Αμερικής μαζί με φίλους. Εκεί, βίωσα μαζί με τους γηγενείς την μοναδική εμπειρία της συλλογής της τσίχλας από τα δέντρα. Αμέσως, μαγεύτηκα και αποφάσισα πως θα ήθελα να δημιουργήσω κάτι με αυτό το δώρο της φύσης”, μας εκμυστηρεύεται ο Αλέξης Παππάς, έχοντας αποφασίσει να κλείσει τον κύκλο του μόντελινγκ στη ζωή του και να ανοίξει ένα εντελώς διαφορετικό κεφάλαιο.

Κάπως έτσι άρχισε η σύλληψη της πρωτότυπης τσίχλας να περνά από τη θεωρία στην πράξη. “Πάντα ένιωθα την ανάγκη για δημιουργία. Νιώθω πολύ όμορφα που δημιούργησα κάτι καινούριο και διαφορετικό και κατάφερα να το κάνω στην πατρίδα μου”. Βέβαια όπως ο ίδιος επισημαίνει αναφορικά με την επιλογή του εργασιακού μέλλοντος των νέων στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, “Ζούμε σε μια εποχή χωρίς σύνορα και η ξενιτιά είναι ένας όρος από το παρελθόν. Οι νέοι πρέπει πάντοτε να κάνουν αυτό που νιώθουν ότι είναι καλύτερο για εκείνους”.

Ο ίδιος έχτισε ένα ισχυρό προϊόν με συστατικά από την ελληνική γη. “Η MASSA περιέχει βιολογική στέβια και γκότζι μπέρι που παράγονται στην Ελλάδα. Επίσης, η επικάλυψη της γίνεται με κερί μέλισσας. Δεν έχει προσθήκη ζάχαρης και γλουτένης, ενώ δεν περιέχει χρωστικές ουσίες”. Και κάπου εδώ, διαισθανόμαστε ότι η νέα τσίχλα έρχεται να κάνει τη διαφορά. “Πρόκειται για ένα προϊόν που αντιλαμβάνεσαι ότι είναι διαφοροποιημένο αμέσως μόλις το δοκιμάσεις. Τα φυσικά συστατικά της τσίχλας έχουν αναμειχθεί με μοναδικό τρόπο μαζί με τον ιδιαίτερο τρόπο κοπής της, δημιουργώντας μια φανταστική εμπειρία, η οποία διαρκεί πολύ περισσότερο από όλες τις άλλες τσίχλες. Μιλάμε για πολύ μάσημα!”.

Με γεύση μέντας, κανέλας ή βατόμουρου, η MASSA διαφοροποιείται πέρα από τα συστατικά της, και ως προς τη συσκευασία στην οποία περιέχεται, η οποία δημιουργήθηκε για να σέβεται απόλυτα το περιβάλλον. “Προσπαθούμε έτσι ώστε το προϊόν μας να έχει όσο το δυνατόν λιγότερο περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα. Με αυτή τη λογική επιλέξαμε τη συγκεκριμένη συσκευασία και νομίζω ότι το αποτέλεσμα μας δικαιώνει”.

Επεκτείνοντας τη συζήτηση για την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία στην Ελλάδα, “δεν είναι λίγα τα προϊόντα που ταξιδεύουν και κάνουν υπερήφανους τους Έλληνες στο εξωτερικό. Η νέα γενιά έχει διαφορετική κατεύθυνση από την προηγούμενη και έχει πολλά όμορφα πράγματα να παρουσιάσει στο μέλλον”. Αυτό που λείπει περισσότερο στη χώρα μας ωστόσο, για τον Αλέξη Παππά, είναι “η αίσθηση ασφάλειας στο φορολογικό πλαίσιο. Αν τα πράγματα ήταν διαφορετικά, λιγότεροι νέοι θα ωθούνταν προς τη μετανάστευση”.

Η ελληνική γη πάντως, σε συνδυασμό με το πλούσιο έδαφος της χώρας μπορούν να προσφέρουν πολλά σε όποιον επιθυμεί να καλλιεργήσει, σύμφωνα με τον ίδιο. Κοιτάζοντας πίσω στον χρόνο, ο ίδιος δεν θα άλλαζε τίποτα. Ανασύρει μονάχα δύσκολες στιγμές που καθόρισαν αυτό που είναι σήμερα και τον ώθησαν να συνεχίσει. Εμείς εμπνεόμαστε από την επιχειρηματική του ιδέα, κλείνοντας την αναζωογονητική συζήτηση που μας χάρισε, με μια ασυγκράτητη αίσθηση αισιοδοξίας για το μέλλον των νέων και τη γέννηση μιας αυξανόμενης πληθώρας καινοτόμων προϊόντων στην Ελλάδα.

More Stories
Vipp Cold Hawaii 15 (1)
Vipp Cold Hawaii: H απομονωμένη κατοικία στο Εθνικό Πάρκο Thy της Δανίας
DIDÉE.GR