Η αναβίωση του blue jean από τους διασημότερους οίκους μόδας

Οι οίκοι Calvin Klein και Ralph Lauren, αλλά και άλλα διάσημα fashion brands των ΗΠΑ, ποντάρουν στην αναβίωση των blue jeans. Το κλασικό κομμάτι παρουσιάζει σημάδια ανάκαμψης, παρόλο που τα τελευταία χρόνια έχει εμφανίσει ορατή υποχώρηση έναντι των ελαστικών παντελονιών και των ρούχων για γιόγκα.

Μπορεί το blue jean να έμεινε στάσιμο την τελευταία δεκαετία πέρα από κάποιες μικρές τάσεις επιστροφής στο στυλ των 80s, ωστόσο οι Off White και Vetements επαναφέρουν το τζιν στη μόδα, με πειραματισμούς στο στυλ και τη σύνθεση του υφάσματος. Η PVH της Tommy Hilfiger και ο οίκος Calvin Klein έχουν δει “σημαντική βελτίωση” στις πωλήσεις των τζιν, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο, Emanouel Chirico.

H Ralph Lauren παράλληλα, παρατηρώντας αύξηση 8% στις πωλήσεις των τζιν της τον τελευταίο χρόνο, αποφάσισε να ασχοληθεί περισσότερο μαζί τους. Σύμφωνα με τον CEO, Patrice Louvet, τα τζιν αντιπροσωπεύουν μόλις 2-3% των συνολικών εσόδων της εταιρείας, ποσοστό που πρέπει να αυξηθεί.

Το περασμένο φθινόπωρο, η American Eagle Outfitters έκανε ρεκόρ πωλήσεων τζιν, προσελκύοντας τους εφήβους σε καταστήματα με τοίχους, καλυμμένους από τζιν εκατοντάδων διαφορετικών χρωμάτων και σχεδίων. Η Madewell μάλιστα, χάρη στα τζιν έκανε ρεκόρ πωλήσεων το τελευταίο τρίμηνο, ενώ η Gap κατέγραψε σημαντική αύξηση πωλήσεων στα γυναικεία τζιν και αποφάσισε να επενδύσει πιο πολύ, στον συγκεκριμένο τομέα.

Πηγή: businessoffashion.com

Your email address will not be published. Required fields are marked *

INSTAGRAM
FOLLOW DIDEE