Quantcast

Calvin Klein: H νέα παγκόσμια καμπάνια για underwear και jeans

Το νέο κεφάλαιο της καμπάνιας έχει ως πρωταγωνιστές την αμερικάνικη ομάδα Hip Hop, A$AP Mob.

ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ, 7 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2017 – Η Calvin Klein παρουσίασε την νέα της παγκόσμια multi-media διαφημιστική καμπάνια για CALVIN KLEIN UNDERWEAR και CALVIN KLEIN JEANS. Η καμπάνια παρουσιάζει μια εξέλιξη στο παγκοσμίως αναγνωρισμένο call to action #MYCALVINS του brand: “Our Family. #MYCALVINS.”

Φωτογραφημένο από τον Willy Vanderperre, το νέο κεφάλαιο της καμπάνιας έχει ως πρωταγωνιστές την κολεκτίβα Hip Hop, A$AP Mob: A$AP Rocky, A$AP Ferg, A$AP Nast, A$AP Twelvyy, A$AP Ant, A$AP Lou, και A$AP J. Scott. Όλο το cast εμφανίζεται με βασικά κομμάτια από τις σειρές CALVIN KLEIN UNDERWEAR και CALVIN KLEIN JEANS.

Η ομάδα φωτογραφίζεται μαζί ως μια «από επιλογή» μουσική οικογένεια, απεικονίζοντας το μήνυμα της καμπάνιας. Το εξελιγμένο #MYCALVINS concept έχει την οικογένεια στο επίκεντρο, μια έννοια ενότητας μεταξύ δυνατών προσωπικοτήτων, που ενδυναμώνεται περαιτέρω από τον συμβολισμό έντονα Αμερικάνικων στοιχείων. Η καμπάνια αποτυπώνει αυτούς τους δεσμούς και φέρνει στο φως διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους μπορούμε να εμπνεύσουμε τις οικογένειες – εξ αίματος ή από επιλογή – να συνδεθούν μεταξύ τους και να γιορτάσουν όλα αυτά που μας ενώνουν.

Αυτή η παρουσίαση σηματοδοτεί την πιο πρόσφατη στιγμή της νέας Our Family. #MYCALVINS καμπάνιας, που λανσαρίστηκε πριν λίγες μέρες με την Solange, Kelela, Dev Hynes, Caroline Polachek και Adam Bainbridge των Kindness. Η καμπάνια θα τρέχει καθ΄όλη τη διάρκεια της σεζόν άνοιξη 2018. Τα ταλέντα που θα παρουσιαστούν εκπροσωπούν το γεφύρωμα διαφορετικών γενεών στιλιστικά, μουσικά και πολιτισμικά. Θα δώσουν ζωή στις ιστορίες ως “Our Family” φέρνοντας την οικογένεια και την κοινότητα στο επίκεντρο της συζήτησης.

Για πρώτη φορά η μάρκα ενστερνίζεται μια φιλοσοφία που αντλεί δύναμη από τα κοινωνικά δίκτυα για την επικοινωνία της παγκοσμίως επιτυχημένης καμπάνιας #MYCALVINS που λανσαρίστηκε το 2014. Η καμπάνια #MYCALVINS αξιοποιεί τη δύναμη influencer και καταναλωτών που εκφράζονται ελεύθερα και μεγιστοποιεί το φαινόμενο της selfie και του viral image-sharing. Με αυξημένη digital παρουσία σε 12 χώρες και δυναμική outdoor παρουσία σε βασικές αγορές, η καμπάνια Our Family. #MYCALVINS θα προσεγγίσει ένα παγκόσμιο κοινό.

More Stories
20210422 PAULO MOREIRA ARCHITECTURE CASA CEDOFEIRA 057
Το studio Paulo Moreira Architectures ανακαινίζει ένα παλιό αστικό κτίριο στο κέντρο του Πόρτο
DIDÉE.GR