Quantcast

Οι Dolce&Gabbana κυκλοφορούν βιβλίο με τους stars του Instagram

Το σχεδιαστικό δίδυμο των Dolce&Gabbana έχει στηρίξει ένα μεγάλο κομμάτι του marketing του, τα τελευταία χρόνια, στους stars του Instagram, τους οποίους ακολουθούν εκατομμύρια άνθρωποι σε ολόκληρο τον κόσμο και τους αποκαλούν millennials.

Τους έχουμε δει να περπατούν στο catwalk του γνωστού ιταλικού brand, να συμμετέχουν στις φωτογραφικές καμπάνιες του και τώρα ο Stefano και ο Domenico, θα κυκλοφορήσουν ένα βιβλίο εξαιρετικά αφιερωμένο στους celebrities της νέας γενιάς.

Το βιβλίο θα περιλαμβάνει ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στους millennials, από τις δράσεις και τα parties που έκαναν οι Dolce&Gabbana μαζί τους και θα εκτείνεται σε 196 σελίδες ενώ η τιμή του θα ανέρχεται στα 200 δολάρια.

More Stories
Q4kpmjYjn42Qy4EaZZk2th 1920 80.jpeg
Portella: To ξενοδοχείο στη Μαγιόρκα που προασπίζεται το παρελθόν του με συγκρατημένη πολυτέλεια
DIDÉE.GR