Quantcast

Ο οίκος Valentino κατακτά το Τόκιο με ένα νέο κατάστημα

Η Κίνα και η Ιαπωνία αποτελούν μια νέα, μεγάλη αγορά που οι luxury οίκοι μόδας στοχεύουν ολοένα και περισσότερο, με σκοπό να αυξήσουν κατά πολύ τα κέρδη τους.

Έτσι o Pierpaolo Piccioli, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino, ταξίδεψε μέχρι το Τόκιο, όπου ο γνωστός οίκος μόδας άνοιξε την καινούρια του Boutique.

Το νέο διώροφο κατάστημα κινείται σε αρκετά minimal ρυθμούς, ενώ το γκρι και οι αυστηρές γωνίες επικρατούν στη διακόσμηση.

Η νέα boutique φιλοξενεί τόσο τη γυναικεία, όσο την αντρική ready-to-wear συλλογή του οίκου, ενώ στο συγκεκριμένο κατάστημα, πραγματοποιήθηκε το lanch party της νέας αθλητικής σειράς του ιταλικού οίκου VLTN.

More Stories
66c33f566926f62c821dc2b5f47f94f3
Ένα ατμοσφαιρικό διαμέρισμα στο Λονδίνο όπου δεσπόζει το βαθύ πράσινο
DIDÉE.GR