Quantcast

Reem Acra: Στη νέα της καμπάνια αναβιώνει το Breakfast at Tiffany’s

Ο οίκος νυφικών και βραδινών φορεμάτων, Reem Acra, στη νέα του καμπάνια μας μεταφέρει στην αγαπημένη ρομαντική κομεντί των 60’s, Breakfast at Tiffany’s.

Τα μοντέλα σαν σύγχρονες Audrey Hepburn, απολαμβάνουν τα κρουασάν τους, έξω από τη βιτρίνα του γνωστού κοσμηματοπωλείου στην 5η λεωφόρο της Νέας Υόρκης.

Στις επόμενες λήψεις, το συνεργείο έχει μεταφερθεί στο εσωτερικό του καταστήματος, όπου οι πολυτελής δημιουργίες της Reem Acra, εναρμονίζονται ιδανικά με το χώρο.

Η συγκεκριμένη καμπάνια, αποτελεί επίσης προάγγελο, της επόμενης συλλογής νυφικών που θα κυκλοφορήσει από τη δημοφιλή σχεδιάστρια, η οποία για να γιορτάσει τα 20 χρόνια παρουσίας της, στο χώρο της μόδας θα συνεργαστεί με τον αμερικάνικο οίκο κοσμημάτων.

Πηγή: Harper’s Bazaar USA

More Stories
66c33f566926f62c821dc2b5f47f94f3
Ένα ατμοσφαιρικό διαμέρισμα στο Λονδίνο όπου δεσπόζει το βαθύ πράσινο
DIDÉE.GR