Quantcast

Η adidas χρησιμοποιεί τους “superstars” του αύριο στη νέα της καμπάνια

Στη νέα της καμπάνια η adidas, “Generation Superstars: The icons of tommorow”, χρησιμοποιεί μερικά από τα πιο ελπιδοφόρα πρόσωπα του καλλιτεχνικού χώρου, για να προωθήσει το γνωστό σε όλους μας μοντέλο παπουτσιών, superstars.

Στη νέα αυτή διαφημιστική εκστρατεία, συμμετέχουν το μοντέλο και ακτιβίστρια Barbie Ferreira, η Arvida Bystrom η οποία έχει ταχθεί δυναμικά υπέρ του φεμινισμού, ο Xiuhtezcalt Martinez που έγινε γνωστός μέσω της δράσης του κατά της κλιματικής αλλαγής και ο skateboarder, Rachelle Vinberg.

Η καμπάνια που φωτογράφησε και σκηνοθέτησε η Nadine Ljewere, έχει ως σκοπό να προωθήσει νέα πρόσωπα τα οποία έχουν υψώσει τη φωνή τους και προσπαθούν να αλλάξουν τον κόσμο προς το καλύτερο.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=13&v=gSw-_fx8AN4

https://www.youtube.com/watch?time_continue=14&v=_6rsdBIzk8E

https://www.youtube.com/watch?time_continue=12&v=S98jTW7FZtI

More Stories
erik bratsberg persona restaurant stockholm dezeen 2364 col hero 1704x958
Persona Restaurant: Φυσικά υλικά και γλυπτικές φόρμες δια χειρός Erik Bratsberg
DIDÉE.GR