Ανέκδοτο υλικό της Kate Moss για τη νέα καμπάνια του Calvin Klein

O οίκος Calvin Klein χρησιμοποίησε παλιές εικόνες και βίντεο της Kate Moss – δημιούργημα του φίλου και φωτογράφου της Mario Sorrenti – για μια νέα καμπάνια. Το υλικό, το οποίο μετατράπηκε σε μια διασκεδαστική διαφήμιση, αποσκοπεί να προωθήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το άρωμα «Obsessed« του αμερικανικού brand.

«Ήμουν τόσο παθιασμένος με τη φωτογραφία… Και η Kate κι εγώ ήμασταν ερωτευμένοι… Μου άρεσε πολύ να την φωτογραφίζω», δήλωσε ο Sorrenti στο Fashionista. «Ήταν το πιο κοντινό μου πρόσωπο. Μπορεί να την φωτογράφιζα για ώρες και μερικές φορές αυτό την τρέλαινε, όμως άλλες, της άρεσε τόσο πολύ. Είχαμε πολύ καλές εποχές. Ήμασταν νέοι και ποτέ δεν είχα τέτοια εμμονή ή υπήρξα τόσο ερωτευμένος με τη φωτογράφηση ενός ατόμου.»

Από την πλευρά της Moss, όμως, τα πράγματα δεν ήταν τόσο έντονα όσο τα απεικονίζει ο Sorrenti. «Ξυπνούσα το πρωί και με τραβούσε φωτογραφίες. Το ανέχτηκα για 10 μέρες, αφού δεν σταματούσε να με φωτογραφίζει», εξήγησε το μοντέλο σε μια συνέντευξή του το 2015. Η σχέση «πάγωσε» λόγω του ότι ο Sorrenti πίεζε την Moss να υπερβεί αυτά με τα οποία εκείνη αισθανόταν άνετα. Ωστόσο, από αυτά που έχουν ειπωθεί, ο Calvin Klein και ο Raf Simons επέλεξαν να προωθήσουν μόνο την πλευρά του Sorrenti.

Όσον αφορά τον Raf Simons που επιθυμεί να επανεκδώσει τη συγκεκριμένη εκστρατεία, δήλωσε: «Ένα από τα πρώτα πράγματα που κάναμε όταν φτάσαμε στον οίκο Calvin Klein ήταν να ρίξουμε μια ματιά στο αρχείο του «Obsessed». Ήταν τότε που ανακαλύψαμε τόσες εικόνες, οι οποίες δεν είχαν κυκλοφορήσει ποτέ. Αρχίσαμε να καταλαβαίνουμε πραγματικά την αληθινή ιστορία αγάπης πίσω από την καμπάνια της Kate και του Mario», δήλωσε ο Simons.

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

INSTAGRAM
FOLLOW DIDEE