Pop-up κατάστημα στο Harrods από τις Louis Vuitton x fragment design

Μετά από ένα αποκλειστικό pop-up στο Τόκιο, η συνεργασία του Louis Vuitton με το streetwear brand, OG Hiroshi Fujiwara συνεχίζεται. Αυτή τη φορά πρόκειται για το fragment design της μάρκας και για ένα pop-up κατάστημα, το οποίο πρόκειται να αποκαλυφθεί στον πολυτελή προορισμό του Λονδίνου, το εμπορικό Harrods. Μάλιστα το project της Hiroshi Fujiwara με το γαλλικό πολυτελή οίκο, θα διαθέτει ανδρικά μοτίβα πανεπιστημίου και μια αναθεωρημένη έκδοση του μονογράμματος “LV”. Το pop-up θα λανσαριστεί στις 27 Απριλίου και θα διαρκέσει για τρεις εβδομάδες, ενώ θα βρίσκεται στο ισόγειο του καταστήματος.

harrods

 

  1. […] από τις συνεργασίες του με την fragment design και τον Jeff Koons, η Louis Vuitton αυτή τη φορά […]

Your email address will not be published. Required fields are marked *

INSTAGRAM
FOLLOW DIDEE