Quantcast

Pop-up κατάστημα στο Harrods από τις Louis Vuitton x fragment design

Μετά από ένα αποκλειστικό pop-up στο Τόκιο, η συνεργασία του Louis Vuitton με το streetwear brand, OG Hiroshi Fujiwara συνεχίζεται. Αυτή τη φορά πρόκειται για το fragment design της μάρκας και για ένα pop-up κατάστημα, το οποίο πρόκειται να αποκαλυφθεί στον πολυτελή προορισμό του Λονδίνου, το εμπορικό Harrods. Μάλιστα το project της Hiroshi Fujiwara με το γαλλικό πολυτελή οίκο, θα διαθέτει ανδρικά μοτίβα πανεπιστημίου και μια αναθεωρημένη έκδοση του μονογράμματος “LV”. Το pop-up θα λανσαριστεί στις 27 Απριλίου και θα διαρκέσει για τρεις εβδομάδες, ενώ θα βρίσκεται στο ισόγειο του καταστήματος.

harrods

 

More Stories
https hypebeast.com image 2024 03 loewe crafted world fashion retrospective shanghai exhibition centre 2 (1)
Crafted World: Μια έκθεση αφιερωμένη στην πλούσια κληρονομιά της LOEWE
DIDÉE.GR