Η Gucci λανσάρει τη νέα της συλλογή από ρολόγια με σαρκαστικά memes

Κάνοντας το λανσάρισμα της νέας συλλογής από ρολόγια “Le Marché des Merveilles”, ο creative director της Gucci, Alessandro Michele ανέλαβε να συγκεντρώσει μια ομάδα από επίδοξους social media experts. Σκοπός του ήταν να δημιουργήσουν μια καμπάνια που να επικεντρώνεται γύρω από τα επιτυχημένα και επίκαιρα memes.

Το σοσιαλμιντιακό αποτέλεσμα έφερε μια προσεγμένη συλλογή από artworks με έξυπνες ατάκες – γνωστές και ως memes. Στόχο είχε να βοηθήσει τους θεατές να εκφραστούν πιο ελεύθερα στον ραγδαία εξελισσόμενο online κόσμο. Σχετικά με αυτά τα memes, έχουν μάλιστα κυκλοφορήσει η λεζάντα “That Feeling When Gucci” και το hashtag #TFWGucci. Αναλυτικότερα, το project περιγράφει τη στιγμή της τοποθέτησης ενός ρολογιού, βάζοντάς το όμως σε εναλλακτικές καταστάσεις με δόσεις χιούμορ.

Για περισσότερες λεπτομέρειες, μπορείτε να δείτε τις παρακάτω δημοσιεύσεις από το Instagram της Gucci:

#TFWGucci The work of LA-based artist @amanda_charchian is characterized by her uniquely female-focused approach to the Surrealist tradition. With mysterious, witchy characters—think a crystal-incrusted spider sculpture that trembles in the wind, or a circle of ginger women linked together by their braided hair—they’re impossible to forget. It’s no wonder that her career spans both the fine art and commercial fashion world, and has included both gallery shows and editorial commissions for Vogue Italia. Her collaborative memes for #TFWGucci with the hilarious @textsfromyourexistentialist create a feminine duo: sensual, funny, and unapologetic, with an underlying darkness from the eponymous philosophy. – Text by @tatianaberg. Discover more through link in bio.

A post shared by Gucci (@gucci) on

Your email address will not be published. Required fields are marked *

INSTAGRAM
FOLLOW DIDEE