Quantcast

Διαχρονικότητα και συναίσθημα στον 1ο πανελλήνιο διαγωνισμό Star Serve της Heikenen στην Ελλάδα

Φωτογράφιση: Αγγελική Καλαμαρά

Σε μια γιορτή που αποτέλεσε φόρο τιμής στην draught μπύρα, η αλληλεπίδραση με τους masters και η γεύση της Heineken μας έδωσε έναν ακόμη λόγο να συνεχίσουμε να αποτελούμε fans της αγαπημένης «πράσινης».

Specialists, επαγγελματίες και λάτρεις της μπύρας, όλοι με ένα ποτήρι παγωμένη Heineken στο χέρι. Αυτή ήταν η ατμόσφαιρα που επικρατούσε στο Metropolitan Expo το απόγευμα του Σαββάτου και οι καλεσμένοι του διαγωνισμού Star Serve της Heineken. Εκεί όπου 20 Έλληνες διαγωνιζόμενοι συναντήθηκαν με κορυφαίους εκπαιδευτές και guru της Heineken draught μπύρας, στον 1ο πανελλήνιο διαγωνισμό Star Serve, στο πλαίσιο της HO.RE.CA. Διαγωνιζόμενοι που δεν επιλέχθηκαν καθόλου τυχαία, αλλά έπειτα από την προσεκτική αξιολόγηση 120 barmen. Οι 20 καλύτεροι από όλη την Ελλάδα λοιπόν, ήταν εκείνοι που κλήθηκαν να αναμετρηθούν για το καλύτερο σερβίρισμα draught μπύρας. Και ο διαγωνισμός του Star Serve μόλις ξεκινά.

Λίγο μετά τις 17:30, οι παλμοί άρχισαν να ανεβαίνουν και η ένταση άρχισε να «χτυπά κόκκινο», αφού βρισκόμασταν πριν την έναρξη του διαγωνισμού. Οι διαγωνιζόμενοι έδωσαν μάχες πρόσωπο με πρόσωπο, με τον ενθουσιασμό και την αγωνία να έχουν σχηματιστεί στα βλέμματά τους. Γύρω τους βρίσκονταν οι 3 κριτές που θα έκριναν το αποτέλεσμα: ο Draught Master κ. Δημήτρης Πολιτικός, ο brand manager της Heineken κ. Γιώργος Σπηλιόπουλος και ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Bartender Competitions στην Ολλανδία, κ. Eric Decock.

Στόχος τους δεν ήταν άλλος από το τέλειο σερβίρισμα draught μπύρας. Η αδρεναλίνη είχε αυξηθεί ενώ κάθε ποτήρι σερβιριζόταν ακολουθώντας την «ιεροτελεστία» των 5 – προτεινόμενων από τους εκπαιδευτές – βημάτων. Οι διαγωνιζόμενοι μάλιστα κρίθηκαν για κάθε ένα βήμα ξεχωριστά. Νικητής ανάμεσα στους 20 διαγωνιζόμενους ήταν ο Κώστας Γεωργόπουλος του bar «Circulo» στο Ναύπλιο, που εξέπληξε με τις ικανότητές του στο τέλειο σερβίρισμα. Ο Κώστας πρόκειται να ταξιδέψει το φθινόπωρο στο Άμστερνταμ για τον παγκόσμιο τελικό κι εμείς του ευχόμαστε καλή επιτυχία.

Μετά το διαγωνισμό η ατμόσφαιρα μετατράπηκε σε ένα party, με την αλληλεπίδραση να γίνεται με τον πιο όμορφο τρόπο. Μέσα σε αυτή, η Heineken θέλησε να μας παρουσιάσει και το new entry του brand της, που σέβεται το κοινό το οποίο θέλει μια πιο “light” κατανάλωση αλκοόλ, τόσο σε θερμίδες, όσο και σε ποσοστό αλκοόλης. Έτσι ο χώρος γέμισε με Heineken Light και το σύνθημα ήταν ένα: «Λιγότερες θερμίδες. Λιγότερο αλκοόλ. Όλη η γεύση».

Εκτός από την επιμορφωτική σημασία του διαγωνισμού, το Star Serve της draught μπύρας μας έδωσε έναν ακόμη λόγο για να επιβεβαιώσουμε το πώς και πόσο διαχρονική παραμένει η Heineken. Μέσα από τον 1ο πανελλήνιο διαγωνισμό, που συνδύαζε τη δυναμικότητα με την εκπαίδευση των διαγωνιζομένων, νιώσαμε κι εμείς κομμάτι της – εκ των έσω – Heineken κοινότητας. Σε μια γιορτή που αποτέλεσε φόρο τιμής στην draught μπύρα, η αλληλεπίδραση με τους masters και η κατανάλωση ποιοτικής Heineken μας έδωσε έναν ακόμη λόγο να συνεχίσουμε να αποτελούμε fans της αγαπημένης «πράσινης». Άλλωστε ένα παγωμένο ποτήρι Heineken συνοδεύει πάντα τις πιο όμορφες στιγμές μας, όπως έγινε και το απόγευμα του Σαββάτου.

*Το πρόγραμμα STAR SERVE είναι ένα παγκόσμιο πρόγραμμα της HEINEKEN, που πραγματοποιείται από Draught Masters, με στόχο την εκπαίδευση του προσωπικού των καταστημάτων στο σωστό τρόπο σερβιρίσματος της βαρελίσιας μπίρας. Μέχρι στιγμής, μόνο στην Ελλάδα τα τελευταία 4 χρόνια, έχει εκπαιδευτεί το προσωπικό σε παραπάνω από 450 καταστήματα, και συγκεκριμένα πάνω από 2.500 barmen.

More Stories
bar kar 03 1024x683 (1)
Bar Kar: Ένα εστιατόριο-επιτομή της αρχέγονης μαγειρικής
DIDÉE.GR