Dante: Boheme και Urban στοιχεία σε μια σύγχρονη δημιουργία

Συνέντευξη: Φένια Ζάννη
Φωτογράφιση: Αγγελική Καλαμαρά

Εκεί που τo boheme στοιχείο βρίσκει το urban, συναντά κανείς το brand του «Dante«. Ένα από τα λίγα brands, το ξεκίνημα του οποίου έγινε έπειτα από την ανάγκη του δημιουργού του να εκφράσει τη δημιουργικότητά του. Ο Αντώνης Παπασταύρου δηλώνει με σιγουριά πως η δημιουργία του συγκεκριμένου brand έχει επηρεαστεί από την αισθητική αλλά και τις ανάγκες του. Η ετικέτα, με βάση της την Αθήνα, εμπνέεται κυρίως από τις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου, που χρειάζεται άνετα και κομψά ρούχα καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας του, γεγονός που αντανακλάται στα υφάσματα, τις υφές και τα χρώματα τα οποία προτιμά να χρησιμοποιεί το Dante. Όπως ο Δάντης ενοποίησε τη γλώσσα των Ανακτόρων με εκείνη του λαού, έτσι και το ομώνυμο Dante συνδυάζει το boheme με το urban στοιχείο, σε ένα σύμπλεγμα σύγχρονων γραμμών και ποιότητας στην ανδρική μόδα.

unnamed

Πώς ξεκίνησε η ιδέα για τη δημιουργία του «Dante»;
Το Dante ξεκίνησε ως επιθυμία έκφρασης της δημιουργικότητάς μου, σίγουρα επηρεασμένη από την αισθητική και τις ανάγκες μου. Σχεδιάζω έχοντας πάντα στο μυαλό μου τα ρούχα να ικανοποιούν τις ανάγκες ενός άνδρα από το πρωί έως το βράδυ. Επιθυμώ να βάλω τον άνδρα σε μια ευχάριστη, δημιουργική διαδικασία πειραματισμού με το ντύσιμό του.

Τι σημαίνει για σας «Dante»; Τόσο ως όνομα, όσο και ως κίνηση.
Η ονομασία του brand είναι εμπνευσμένη από τον σπουδαίο ποιητή της Αναγέννησης, Δάντη (Dante Alighieri). Ο Δάντης είναι ένας δημιουργός, ο οποίος στην εποχή του κατάφερε να ενοποιήσει τη γλώσσα των Ανακτόρων με εκείνη του λαού. Αυτό του το επίτευγμα αποτελεί για μας την κυριότερη έμπνευση και κινητήριο δύναμη του brand. Να δημιουργούμε δηλαδή κομμάτια που μπορούν να φορεθούν από όλους – ανεξαρτήτως στυλ, ανεξαρτήτως διάθεσης. Τολμηρούς και μη. Το Dante για μας είναι η καθημερινή μας παρέα, ένας πολύ καλός φίλος.

Το brand ακολουθεί συγκεκριμένη φιλοσοφία;
Ο κόσμος που ακολουθεί το brand και παρακολουθεί την πορεία της εταιρείας, μπορεί εύκολα να καταλάβει ότι διέπεται από πολύ συγκεκριμένη φιλοσοφία και αισθητική. Πρόκειται για ένα καθαρά ανδρικό brand με urban και bohemian επιρροές και έντονα τα στοιχεία των γεωμετρικών γραμμών και του layering.

img_41204

Το ελληνικό κοινό ενστερνίζεται μία τόσο «εναλλακτική» φιλοσοφία, με καινούργιες γραμμές και ένα προσεγμένο στυλ που χρειάζεται να υποστηριχθεί από προσωπικότητες;
Το ελληνικό κοινό «αγκάλιασε» το brand από τα πρώτα του κιόλας βήματα, αντιλαμβανόμενο ακριβώς αυτό το οποίο πρεσβεύουμε: Να μπορούν οι δημιουργίες μας να φορεθούν από οποιονδήποτε.

Το κοινό στο οποίο στοχεύετε είναι συγκεκριμένο ή πληροί ορισμένες προϋποθέσεις;
Άνδρες με έντονη προσωπικότητα και καλλιτεχνικές ανησυχίες, που δεν αντιμετωπίζουν την εμφάνισή τους ως μια απλή, καταναγκαστική διαδικασία, αλλά σαν μία διαδικασία δημιουργική, που τους εξιτάρει. Τους αρέσει να πειραματίζονται με φόρμες και υφές, κάτι που φροντίζουν να κάνουν σε ό,τι περιβάλλει τη ζωή τους. Λατρεύουν τα ταξίδια, την αρχιτεκτονική, τη μουσική.

Επιλέγετε συγκεκριμένα υλικά ή υφές; Πώς γίνεται μια σωστή επιλογή υλικού, που πρεσβεύει τόσο την ποιότητα, όσο και την άνεση σε ένα ρούχο;
Η επιλογή των υφασμάτων και υλικών γίνεται με γνώμονα τις καθημερινές ανάγκες του άνδρα. Υφάσματα όπως βαμβάκι, βιολογικό βαμβάκι, λινό και μαλλί βρίσκονται πάντα πρώτα στη λίστα των επιλογών μας.

Πόσο σημαντικό ρόλο παίζει μια προσεγμένη φωτογράφιση για ένα brand ρούχων; Είναι ένας δίαυλος επικοινωνίας της αισθητικής της ετικέτας;
Μέσω μίας φωτογράφισης έχεις τη δυνατότητα να οπτικοποιήσεις το μεγαλύτερο μέρος της κεντρικής ιδέας και της αισθητικής της κάθε συλλογής, με σκοπό να την επικοινωνήσεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο κοινό σου.

Θεωρείς πως το ανδρικό κοινό εστιάζει στη μόδα όσο το γυναικείο;
Την τελευταία δεκαετία οι άνδρες προσέχουν και βελτιώνουν την εικόνα τους, με αποτέλεσμα να αναζητούν νέες και φρέσκες ιδέες με διαφορετική ματιά στο ανδρικό ντύσιμο.

3img_3723-2

Υπάρχουν συνεργασίες που θεωρείς πως καθόρισαν την πορεία σας σαν brand; Και αν όχι, θα θέλατε να πραγματοποιήσετε τέτοιου είδους συνεργασίες;
Οποιαδήποτε συνεργασία, είτε αφορά στους ανθρώπους που συμμετέχουν στη δημιουργία των προϊόντων, είτε σε αυτούς που βοηθούν να επικοινωνηθεί, είναι σημαντική για την εξέλιξη και την πορεία της εταιρείας μέσα στον χρόνο.

Ποια είναι η σημασία της μόδας για σένα προσωπικά;
Η μόδα αποτελεί το βασικό παρονομαστή της δουλειάς μου. Είναι ο τρόπος να εξωτερικεύσω και να υλοποιήσω όλες τις σκέψεις και τις ιδέες που έχω μέσα στο μυαλό μου.

Πώς πιστεύεις έχουν επηρεάσει τη μόδα τα social media; Και επίσης, πώς έχουν συμβάλει οι fashion bloggers σε όλο αυτό;
Τα social media κατέχουν καθοριστικό ρόλο στη διάδοση της μόδας και των τάσεων, καθώς εταιρείες και άνθρωποι μπορούν να μοιραστούν και να επικοινωνήσουν εύκολα και γρήγορα πληροφορίες σχετικά με αυτήν απ’ άκρη σ’ άκρη της γης.

img_3852

Η περίοδος που διανύουμε, δυσκολεύει τις επιχειρηματικές δράσεις; Και ειδικότερα εκείνες που έχουν να κάνουν με την ένδυση;
Αυτό που χρειάζεται σε τέτοιες εποχές είναι όνειρο, ισχυρή θέληση, υπομονή και επιμονή. Η αλήθεια είναι ότι οι καιροί αλλάζουν και μαζί τους και εμείς, ένα όνειρο όμως δεν μπορεί να αλλάξει ή να εξαφανιστεί. Μπορεί οι εποχές να κάνουν την πραγματοποιήσή του πιο δύσκολη, όχι όμως και ακατόρθωτη.

Υπάρχουν μελλοντικά σχέδια για το «Dante»;
Το Dante είναι ένα brand που δημιουργήθηκε για τον άνδρα και θέλουμε να παραμείνει καθαρά ανδρικό. Αυτό που επιθυμούμε και στοχεύουμε είναι να εξελίξουμε το label, έτσι ώστε να καλύπτει ολοκληρωμένα τις ανάγκες του ανδρικού κοινού.

*Βρείτε το Dante στο Facebook.

Dante

Φένια Ζάννη

INSTAGRAM
FOLLOW DIDEE
DIDEE MAGAZINE
MyMail WordPress Plugin free