Το πιο σουρεαλιστικό βίντεο – καμπάνια της IKEA

Η εταιρεία επίπλων της IKEA χρησιμοποίησε όλη τη δημιουργικότητά της σε μια νέα διαφήμιση που εμπνέει την περιέργεια. Το μικρού μήκους βίντεο-τρέιλερ δημιουργήθηκε από τη συνεργασία τριών δημιουργικών γραφείων: του Morten Kühl Christensen από την Kühl & Solvstrom, του Nikextension και του Barkas. Μέσα σε αυτά τα λεπτά έκθεσης, τα υλικά που παρουσιάζονται είναι εκείνα που χρησιμοποιούνται στην τελευταία συνεργασία της IKEA με την εταιρεία σχεδιασμού επίπλων που βασίζεται στη Δανία, HAY.

Το βίντεο έλαβε χώρα σε ένα άδειο διαμέρισμα με καθαρούς λευκούς τοίχους και ξύλινο δάπεδο που θυμίζει ψαροκόκκαλο. Μία γυάλινη μπάλα εμφανίζεται να διασχίζει το δάπεδο του διαμερίσματος, περνώντας από το ένα δωμάτιο στο άλλο. Εκεί η μπάλα θα συναντήσει πολλαπλά νήματα που θα συνθέσουν αργότερα ένα ριχτάρι τύπου «YPPERLIG», όπως δηλαδή ονομάζεται η συλλογή που προκύπτει από τη συνεργασία. Το βίντεο κλείνει με ένα καρούλι νήματος να έχει την ένδειξη «YPPERLIG», μια σουηδική λέξη που σημαίνει «εξαιρετική». Ίσως να επέλεξαν το καταλληλότερο όνομα.

Η συνεργατική συλλογή έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει μέσα στο 2017.

INSTAGRAM
FOLLOW DIDEE