Electric Nights 2016: Φεστιβάλ live πειραματικής ηλεκτρονικής μουσικής

Live Acts & Εργαστήρια, DIY και noise τέχνες, Cross-media αυτοσχεδιασμός, Εργαστήρια sound art.

Οι θόρυβοι μιας κοινωνίας έρχονται πολύ πριν τις υλικές συγκρούσεις της.

H Medea Electronique σε συνεργασία με το ΒOOZE, διοργανώνει για 4η χρονιά το  φεστιβάλ ζωντανής πειραματικής ηλεκτρονικής μουσικής «Electric Nights». Σε αυτό το μοναδικό δρώμενο, παράγει με ισχυρή δημιουργική ενέργεια ένα πρόγραμμα καινοτόμου ηχητικού και μουσικού αυτοσχεδιασμού. Τακτικοί καλεσμένοι της Medea Electronique από την Ελλάδα και το εξωτερικό, που ασχολούνται με την πειραματική ηλεκτρονική μουσική, τον θόρυβο, τις DIY μουσικές δραστηριότητες και την avant garde, συμπράττουν επί σκηνής, σε performances ηλεκτρονικής μουσικής.

Ένα πρωτοποριακό long trip, διεύρυνσης οριζόντων, στα όρια τέχνης και επιστήμης. Ένα από τα λιγοστά εγχώρια φεστιβάλ για την τέχνη και την τεχνολογία του ήχου, όπου παρουσιάζονται οι δυναμικές παρουσίες της ηλεκτρονικής σκηνής που υπόγεια ρέουν στην πόλη και στο εξωτερικό. Ένα φεστιβάλ-πλατφόρμα, όπου συγκροτημένος διάλογος και βήμα παρουσίασης της σύγχρονης έρευνας για την τεχνολογία του ήχου και της μουσικής στήνεται. Διεθνώς άλλωστε, εδώ και κάποια χρόνια ο προβληματισμός προσανατολίζεται όλο και περισσότερο στον αναξιοποίητο-σε σχέση με την εικόνα και τις τεχνολογίες της-ήχο.

Πάνω απ’ όλα το Electric Nights παρουσιάζει ένα καλλιτεχνικό πρόγραμμα πρωτοποριακό, σε διάλογο με τη σύγχρονη έρευνα για τη μουσική.

Στη φετινή του έκδοση το «Electric Nights» εισάγονται δύο εργαστήρια μουσικής τεχνολογίας. Το πρώτο αφορά τη σύνθεση ήχου και αλγοριθμικής μουσικής με το περιβάλλον προγραμματισμού SuperCollider (εισηγητής: Μαρίνος Κουτσομιχάλης), ενώ το δεύτερο τη δημιουργία αυτοσχέδιων (DIY) μουσικών ηλεκτρονικών κατασκευών (εισηγητής: Ανδρέας Μονόπωλης).

Στο φετινό line-up καλλιτέχνες με διαφορετικές καταβολές, και ερευνητές συμπράττουν στο Booze, και παρουσιάζουν το οπτικοακουστικό τους αλφάβητο, με ενοποιητικό στοιχείο τη διάθεση για αυτοσχεδιασμό και πειραματισμό, διευρύνοντας έτσι τα όρια της τέχνης και της μουσικής.

Line-up (με αλφαβητική σειρά):
Γιάννης Αναστασάκης – Jannis Anastasakis (GR)
Asabe Ensemble (Αll Sounds Are Born Equal)  (GR)
Μιχάλης Βαρδάκας – Michalis Vardakas (GR)
Κωνσταντίνος Βασιλάκος – Konstantinos Vasilakos (GR)
Carlos Garate (ES/UK)
Gaëtan Gromer – Philippe Boisnard  (FR)
Άκης Δαούτης – Akis Daoutis (GR
Dushume (UK)
formuls  (UK)
Θεόμνη – Theomni (GR)
Αγγελική Καράμπελα – Angeliki Karampela  (GR)
Γιάννης Κοτσώνης – Yannis Kotsonis (GR)
Khora  (GR)
Mats Lindström (SE)
Alyssa Moxley (USA)
Dirar Kalash (PSE/NL)
Luca Nasciuti (IT/UK)
Oaes (GR/UK)
Obstructions   (UK)
OMG this is flawless (GR)
Scizhic InzC  (GR)
Παναγιώτης Σιμσίρογλου – Panagiotis Simsiroglou (GR)
Γιώργος Στεφάτος – Giorgos Stefatos  (GR)

Για τη Medea Electronique:

Με ένα υφέρπον λογοπαίγνιο – μεταξύ Μήδειας και Media (από τα νέα μέσα) – η Medea Electronique ιδρύθηκε το 2006, και απαρτίζεται από δημιουργούς που μοιράζονται τη διάθεση για πρωτοπορία, κινούμενοι στον ευρύτερο χώρο της σύγχρονης τέχνης. Ενεργοί σε τομείς όπως η μουσική, η κινούμενη εικόνα, η ζωγραφική, τα πολυμέσα, η ρομποτική, οι διαδραστικές τεχνολογίες και η παραγωγή πολυμεσικών εκδηλώσεων, τα μέλη της ομάδας συγχωνεύουν ξεχωριστά πεδία έρευνας και πρακτικής σε μια προσπάθεια ανάπτυξης ενός ιδιαίτερου ύφους. Η δραστηριότητα της Medea Electronique συμπεριλαμβάνει σύγχρονες θεατρικές παραστάσεις, πειραματικά οπτικοακουστικά δρώμενα, συνθέσεις ηλεκτροακουστικής μουσικής. Παράλληλα, από το 2009 η Medea Electronique διοργανώνει το 10ήμερο καλλιτεχνικό residency «Koumaria» στη Σελλασία Σπάρτης, θεωρούμενο ως ένα από τα καλύτερα σε διεθνές επίπεδο στον τομέα της new media art και της αυτσοχεδιαστικής πρακτικής. Αρκετά από τα μέλη της Medea Electronique συνδυάζουν την καλλιτεχνική δημιουργία με την ακαδημαϊκή έρευνα.

Δουλειά της έχει παρουσιαστεί στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, στο Μουσείο Μπενάκη, στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, στο Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών, στο Βυρσοδεψείο, στο Booze σε φεστιβάλ και διοργανώσεις.

Το έργο της «Soundscapes Landscapes» (Οπτικοακουστικός περίπατος στη γειτονιά του Νέου Κόσμου),  παρουσιάζεται αυτό το διάστημα στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών.

Για τα εργαστήρια:

«Εργαστήριο Σύνθεσης Ήχου και Αλγοριθμικής Μουσικής με SuperCollider»

Με το Μαρίνο Κουτσομιχάλη, 2 Απριλίου, 11:00

Το SuperCollider έχει καθιερωθεί ίσως ως το πιο ισχυρό περιβάλλον συντακτικού προγραμματισμού για αλγοριθμική μουσική, σύνθεση ήχου και ψηφιακή επεξεργασία σήματος σε πραγματικό χρόνο. Προσφέρει και μια πανίσχυρη γεννήτρια σύνθεσης ήχου αλλά και μια τελευταίας τεχνολογίας δυναμική object-oriented γλώσσα προγραμματισμού. Χρησιμοποιείται ευρέως από καλλιτέχνες και ερευνητές ανά τον κόσμο.

Το εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί σε δύο μέρη: το πρώτο θα αποτελέσει ένα crash course στο SuperCollider και τον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό γενικότερα και το δεύτερο μια άτυπη εισαγωγή σε πιο προχωρημένα θέματα όπως αλγοριθμική/παραγωγική μουσική, τον σχεδιασμό GUI και ψηφιακών οργάνων, το live coding και την ψηφιακή σύνθεση ήχου. Το εργαστήριο απευθύνεται σε ερευνητές, μουσικούς, καλλιτέχνες και γενικότερα σε θιασώτες της τεχνολογίας που επιθυμούν να εξερευνήσουν τα ψηφιακά μέσα και εργαλεία. Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία προγραμματισμού ή ιδιαίτερες άλλες γνώσεις.

Κόστος συμμετοχής: 30ευρώ.

Ο Μαρίνος Κουτσομιχάλης (καλλιτέχνης, ερευνητής και προγραμματιστής) γεννήθηκε στην Αθήνα το 1981 και έκτοτε ζει και έργαζεται σε διάφορες πόλεις. Έχει συνεργαστεί με διάφορα ερευνητικά κέντρα, ακαδημίες και project spaces ανά το κόσμο και έχει παρουσιάσει την δουλειά του διεθνώς σε σημαντικά μουσεία, φεστιβάλ και μπιενάλε, καθώς και σε βιομηχανικούς/underground χώρους, επιστημονικά συνέδρια, εκκλησίες και ανεξάρτητες γκαλερί. Έχει εργαστεί ως ερευνητής στο Πανεπιστήμιο του Τορίνο και έχει διδάξει στο πανεπίστήμιο του Wolverhampton, το ΤΕΙ Κρήτης και το Κέντρο Σύγχρονης Μουσικής Έρευνας. Είναι υπεύθυνος για δεκάδες εργαστήρια γύρω από θέματα τέχνης/τεχνολογίας ανά τον κόσμο. Είναι κάτοχος Master στην Σύνθεση με Ψηφιακά Μέσα από το πανεπιστήμιο του Γιόρκ και διδακτορικού στον Ήχο και την Media Art από το πανεπιστήμιο DeMonfort. Είναι ο συγγραφέας του βιβλίου Mapping and Visualization with SuperCollider. – Περισσότερα: www.marinoskoutsomichalis.com

«Εργαστήριο δημιουργίας αυτοσχέδιων (DIY) μουσικών  ηλεκτρονικών κατασκευών»

Με τον Ανδρέα Μονόπωλη-MOCM, 2 Απριλίου, 11:00

Το εργαστήριο εστιάζει στις βασικές τεχνικές της παραποίησης κυκλωμάτων (circuit-bending), την προτυποποίηση (prototyping) και την δημιουργία lo-fi  μουσικών οργάνων (junk instrument philosophy) καθώς παράλληλα αυτά τα DIY sound modules καταφέρνουν και ανοίγουν μοναδικές δυνατότητες δημιουργίας και πειραματισμού

Το workshop απευθύνεται σε αρχάριους και όχι μόνο. Ενώ οι συμμετέχοντες θα φύγουν από το εργαστήριο κρατώντας το δικό τους.. bended  toy!

Κόστος συμμετοχής: 30 ευρώ

Ο Ανδρέας Μονόπωλης γεννήθηκε στην Κέρκυρα το 1976. Δραστηριοποιείται στο χώρο της μουσικής τεχνολογίας, οργάνωσης εκδηλώσεων, πολυμορφικών καλλιτεχνικών δρώμενων.

Εκτός από την μουσική, η καλλιτεχνική του παρόρμηση διαλέγει πότε την εικόνα ή την ύλη για να εκφραστεί ενώ πολλές φόρες εμφανίζεται και ως MoCM. Το MoCM (Monopolis custom made) είναι ένα εργαστήριο δημιουργίας πρωτότυπων ηλεκτρονικών – χειροποίητων κατασκευών. Το MoCM δημιουργήθηκε αρχικά από ανάγκη για καλλιτεχνική έκφραση και εξελίχθηκε ως μια παράπλευρη δραστηριότητα του. Από την εφηβική ακόμη ηλικία ασχολείται με τις χειροποίητες κατασκευές. Οι έννοιες του  DIY, Circuit-Bending’s, Jung Instrumentarium και prototyping, έρχονται αργότερα για να συμβάλλουν στην ανάπτυξη μας φιλοσοφίας και στη δημιουργική έκφραση μέσα από τις κατασκευές. Οι επιρροές από την μουσική και τεχνολογική εξέλιξη φέρνουν σε πρώτο πλάνο την ενασχόληση με την ηλεκτρονική μουσική, ενώ η σύνθεση και η ζωντανή εκτέλεση συμβάλλουν προς ττη διέγερση της έρευνας, του πειραματισμού και  τη δημιουργία νέων ηχητικών καταστάσεων. – Περισσότερα: http://www.monopolis.gr.

Electric Nights 2016 ● ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Medea Electronique
www.medeaelectronique.com

ΒΟΟΖΕ

:Terminal Stage & :Upstairs

Κολοκοτρώνη 57, Αθήνα

Τηλ: 211 40 53 733

http://www.boozecooperativa.com/

 

Ημερομηνίες & Ώρες:

Παρασκευή 1 & Σάββατο 2 Απριλίου

Ώρα έναρξης: 21:00

*Το τελευταίο live act κάθε βράδυ θα ξεκινά στις 02.00, και θα διαρκεί περίπου μία ώρα.

 

Τιμή εισιτηρίου:

Ημερήσιο εισιτήριο: 5€

Ενιαίο εισιτήριο: 8€ (για τις δύο μέρες)

*Οι τιμές των εισιτηρίων αφορούν μόνο τα live acts και όχι τα εργαστήρια.

 

Πληροφορίες – Κρατήσεις για τα εργαστήρια:

alex@medeaelectronique.com


 

 

 

Αναλυτικά, οι συμμετέχοντες καλλιτέχνες:

Γιάννης Αναστασάκης – Jannis Anastasakis (GR)

Ο Γιάννης Αναστασάκης ξεχωρίζει για την ιδιαίτερή του προσέγγιση στην κιθάρα, την οποία αντιμετωπίζει ως γεννήτρια πρωτότυπων και ατμοσφαιρικών ήχων καθώς και για την ενασχόλησή του με τα εφέ (είναι o σχεδιαστής και κατασκευαστής των JAM pedals). Η μουσική του είναι ένα κράμα ambient και ψυχεδέλειας που ισορροπεί μεταξύ μελωδίας και θορύβου, ξεπερνώντας πολλές φορές τα «επιτρεπτά» όρια. Ιδρυτής του οπτικο-ακουστικού project  «Elektronik Meditation». Στο Electric Nights 2016 παρουσιάζει την τελευταία του δουλειά με τίτλο «Plague», όπου κύριο χαρακτηριστικό είναι η απουσία της κιθάρας, η γείωση ως πηγή ήχου και η ζωντανή επεξεργασία της μέσα από τα εφέ.

Περισσότερα: www.jannisanastasakis.com

Asabe Ensemble (Αll Sounds Are Born Equal) (GR)

Το Asabe Ensemble είναι μετεξέλιξη του κουϊντέτου FETA και αποτελεί τον κορμό του Συνόλου Live Electronics του Τμήματος Μουσικών Σπουδών στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Αποτελείται από φοιτητές και διδάσκοντες (Αλέξανδρος Αγγελάκης, Κώστας Καλέμος, Θεόδωρος Λώτης, Βασίλης Τοτόσης)  θεωρεί όλους του ήχους και όλες τις ηχητικές πηγές ισάξιες και ασχολείται κυρίως με δομημένους και διαισθητικούς αυτοσχεδιασμούς που συχνά περιλαμβάνουν και την τέχνη της εικόνας. Με βάση το νησί της Κέρκυρας, δραστηριοποιείται τα τελευταία  5 χρόνια δίνοντας συναυλίες σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Μιχάλης Βαρδάκας – Michalis Vardakas (GR)

Δουλεύει σχεδόν αποκλειστικά με το supercollider για τη σύνθεση ηλεκτρονικής μουσικής, χορευτικής συνήθως.

Κωνσταντίνος Βασιλάκος – Konstantinos Vasilakos (GR)

Συνθέτης και ερευνητής ηλεκτροακουστικής μουσικής. Μέλος του Birmingham Ensemble for Electroacoustic Research (BEER), ερευνητική ομάδα για τη διαδικτυακή εκτέλεση μουσικής και τον δυναμικό προγραμματισμό αλγορίθμων σύνθεσης ήχου σαν μέσω αυτοσχεδιασμού. Τελευταίο του έργο είναι το “Dark Matter”, το οποίο υλοποιεί την ηχοποίηση και μουσικοποίηση δεδομένων του Μεγάλου Επιταχυντή Αδρονίων, του μεγαλύτερου και πολυπλοκότερου επιταχυντή σωματιδίων παγκοσμίως. Το έργο αποτελεί συνεργασία μεταξύ του Art@CMS πρότζεκτ του CERN και του BEER ensemble. Αυτόν το καιρό εργάζεται στο Μητροπολιτικό Κολέγιο της Αθήνας όπου διδάσκει μουσική τεχνολογία και διαδραστικά μέσα για τη σύνθεση ήχου με υπολογιστές.

Carlos Garate (ES/UK)

Ζει και εργάζεται στο Λονδίνο, όπου μελετά τη sound art στο London College of Communication. Ερευνά τον ήχο, τόσο θεωρητικά, όσο και μέσα από την καλλιτεχνική πρακτική του, δουλεύει κυρίως με τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα και τις υπόγειες δονήσεις, για να χτίσει μουσικές παραστάσεις και εγκαταστάσεις.

Gaëtan Gromer – Philippe Boisnard  (FR)

Ο Gaëtan Gromer συνθέτει μουσική για θεατρικά και οπτικοακουστικό έργα, δημιουργεί ηχητικές εγκαταστάσεις και παραστάσεις, όπου τα live electronics του επιτρέπουν να δημιουργήσει σε πραγματικό χρόνο μουσική από διάφορες και μερικές φορές στιγμιαίες πηγές ήχου. Γοητευμένος από τη διεπιστημονικότητα, συμπράττει με άλλους καλλιτέχνες, εν προκειμένω εμφανίζεται μαζί με τον Philippe Poisnard. Είναι ένας από τα βραβευθέντες του Ευρωπαϊκού Βραβείου για την ψηφιακή τέχνη Imagina Atlantica 2012 (Aνγκουλέμ, Γαλλία), ενώ έχει γράψει το soundtrack της ταινίας μικρού μήκους “Juste l’embrasser” από τον Samuel Henry, το οποίο κέρδισε το βραβείο της SABAM στo Διεθνές Φεστιβάλ Φανταστικού Κινηματογράφου στις Βρυξέλλες το 2008.

Άκης Δαούτης – Akis Daoutis (GR)

Από το 1986 εργάζεται στο σύστημα της Πολυαγωγίας. Το πρώτο του έργο “Crystal Forest” για μαγνητοταινία είναι φτιαγμένο στο σύστημα της πολυαγωγίας (UPIC) του ΚΣΥΜΕ και χρησιμοποιεί ως αρχική πηγή ήχους κρυστάλλων. Η επόμενη σύνθεση του “Solar Rain” (1987) παρουσιάστηκε στο 15ο Φεστιβάλ ηλεκτρονικής μουσικής, στην Μπουρζ της Γαλλίας και το 1988 το έργο του “Into the Light”  προκρίθηκε από την διεθνή επιτροπή για τις Παγκόσμιες Μουσικές Ημέρες 1988 του Χονγκ-Κονγκ. Παράλληλα με την ηλεκτρονική μουσική έχει γράψει τραγούδια σε ύφος φανκ, ροκ και ρέγκε αλλά και μουσική για θέατρο και κινηματογράφο.

Dushume (UK)

Ο Dushume, ή αλλιώς Amit D Patel, είναι καλλιτέχνης της noise μουσικής, από το Λέστερ, με ενδιαφέρον στη μείξη ασιατικών υπόγειων-underground ήχων με την ηλεκτροακουστική μουσική. Εξερευνά τα επηρεασμένα από την Ινδική μουσική live electronics, τις μεθόδους sampling, τις τεχνικές looping, ενώ χρησιμοποιεί DIY  μέσα.

formuls (UK)

formuls είναι το algo-synth περιβάλλον performance; που δημιούργησε ο James Dooley, ψηφιακό καλλιτέχνης και coder με έδρα το Μπέρμπιγχαμ. Η δουλειά του κεντράρει στη δημιουργία “μετα-περιβάλλοντος” και φιλοξενείται διεθνώς σε φεστιβάλ. Επηρεασμένος από την επιστήμη της πολυπλοκότητας, τα έργα του βασίζονται στις αλληλεπιδράσεις μεταξύ απλών στοιχείων που ενεργούν αυτόνομα και συνενώνονται για να παράγουν νέες μορφές. Πρόσφατα ολοκλήρωσε το διδακτορικό του δίπλωμα πάνω στα ηχητικά περιβάλλοντα.

Θεόμνη – Theomni (GR)

Είναι ένα ντούο παλαίμαχων μουσικών, του κ. Γάρψα Χείδα και του κ. Άντρας Σπηλαίην που χρησιμοποιούν το όνομα της διάσημης αλεξανδρινής εταίρας του 3ου π.χ. αιώνα, σύγχρονης του Κτησίβιου, που εικάζεται ότι σχετίζεται με την τελειοποίηση της υδραύλεως τουλάχιστον όσο αφορά τις τονικές σχέσεις των παραγόμενων ήχων (βλ. την φιγούρα πίσω από την ύδραυλη στην εικόνα – που φαίνεται να είναι η μοναδική σωζόμενη απεικόνισή της). Ο κ. Χείδας είναι ιατρός γαστρεντερολόγος, σαξοφωνίστας και συνθεσαϊζερίστας. Ο κ. Σπηλαίην είναι μηχανικός ήχου και συνθέτης ζωντανής ηλεκτρονικής μουσικής, με καταγωγή από την Ουγκαρία, που χρησιμοποιεί έντονα το εφέ της αντήχησης στις συνθέσεις του (και για το λόγο αυτό από πολύ νωρίς πήρε το ψευδώνυμο Σπηλαίην – από το σπηλαιώδες).

Dirar Kalash(PSE/NL)

Η δουλειά του Dirar Kalash καλύπτει ένα ευρύ φάσμα μουσικών και ηχητικών πρακτικών με μια ποικιλία από πλαίσια σύνθεσης και αυτοσχεδιασμόυ. Η ερμηνευτική και συνθετική προσέγγιση του προς τα μουσικά όργανα, τις τεχνικές και την αισθητική είναι άκρως πολιτικού περιεχομένου, δεδομένου ότι αμφισβητούν τις διχοτομήσεις, τις ιεραρχίες, καιτη  δυαδική λογική των νέων / παλιών και δυτικών / ανατολικών εργαλείων του πολιτιστικού ιμπεριαλισμού και της ηγεμονίας. Οι μέθοδοι που χρησιμοποιεί βασίζονται στην έρευνα του στις διασταυρώσεις και τις σχέσεις της μουσικής και του ήχου με άλλα πλαίσια, όπως η γλώσσα, η αρχιτεκτονική, τα μαθηματικά, οι εικαστικές τέχνες, οι κοινωνικές και ανθρωπιστικές επιστήμες. Έδρα του σήμερα είναι η Χάγη, όπου ολοκληρώνει τις μεταπτυχιακές σπουδές του στο Ινστιτούτο Sonology.

Αγγελική Καράμπελα – Angeliki Karampela  (GR)

Ηλεκτρονική και ηλεκτροακουστική μουσική, η αισθητική του ήχου, DIY synths από παλιά keybards και παιχνίδια. Χρησιμοποιεί κυρίως το SuperCollider, στον κώδικα του οποίου ενσωματώνει δικά της ηχοτόπια, samples και ηχογραφήσεις από DIY synths (circuit bent old keyboards). Τα βασικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν τιςς συχνότητες που κυμαίνονται είτε πολύ ψηλά είτε πολύ χαμηλά στο ακουστό φάσμα, ο θόρυβος, το πώς αυτά συνδυάζονται με πιο συγκεκριμένους ήχους, όπως τα διάφορα field recordings, και το πώς το συνολικό αποτέλεσμα αλληλεπιδρά με τον χώρο.

Γιάννης Κοτσώνης – Yannis Kotsonis (GR)

Noise/Sound Art, Αυτοσχεδιασμός, Drone

Κυκλοφορίες:»the shape of failures past» [2013, Granny Records], «Honey» [2011, organized music from thessaloniki], » 13​.​6​.​2013 (one day series)» [2013, Somehow Ecstatic, «Retroversion: Selected Recordings 2001-2004» [2010, memoryformat], Annick / Philomela [2009, Low Impedance], «Manichope Sessions 1» [2005, post-digital].

Khora (GR)

Οι Νίκος Κυριαζόπουλος, Στράτος Μπιχάκης και Άκης Σίνος δραστηριοποιούνται τα τελευταία χρόνια στο χώρο της ηλεκτρονικής μουσικής, με αρκετές εμφανίσεις σε χώρους και φεστιβάλ της Ελλάδας και του εξωτερικού. Μέσα από τη συνεργασία τους υπό το όνομα “Khora” φιλοδοξουν να εξερευνήσουν τη ρυθμική δυναμική των αναλογικών synthesizers. Η εμφάνισή τους στο Electric Nights 2016 θα είναι και η πρώτη παρουσίαση της κοινής δουλειάς τους.

Mats Lindström (SE)

Συνθέτης και μουσικός, ασχολείται κυρίως με  live electronics, mixed media και τις οπτικές τέχνες. Η δουλειά του παρουσιάζεται συνεχώς σε  συναυλίες, σε παραστάσεις χορού και θεάτρου, αλλά και ως εγκατάσταση ήχου ή radio art.  Ως μηχανικός στη βιομηχανία ηλεκτρονικών ειδών, έχει σχεδιασει και κατασκευάσει μια σειρά από μοναδικά ηλεκτρονικά μουσικά όργανα και συσκευές. Είναι ο διευθυντής στούντιο του σπουδαίου  Elektronmusikstudion (Electroacoustic Music in Sweden), του Σουηδικού Εθνικού Κέντρου για την ηλεκτρονική μουσική και τη sound art.

Alyssa Moxley (USA)

Ζει και εργάζεται στην Αθήνα, ενδιαφέρεται για της αφηγήσεις της ταυτότητας, του χώρου, του διαστήματος, μέσω του ήχου. Χρησιμοποιεί τεχνικές μικροφώνου, επιτόπιες συνεντεύξεις, τη μουσική σύνθεση, τον ψηφιακό και τον αναλογικό σχεδιασμό ήχου, για να δημιουργήσει λεπτομερείς ηχητικές παρεμβάσεις και περιβάλλοντα που σχετίζονται με τα δίκτυα της μνήμης και της διανομής της γνώσης. Έχει δημιουργήσει έργα μαζί με μουσικούς, εικαστικούς καλλιτέχνες, σκηνοθέτες, φωτογράφους, χορευτές, designers και σήμερα επιμελείται to Φεστιβάλ ήχου “Kinisi”.

Luca Nasciuti (IT/UK)

Field recordings, noise music, σύνθεση, δραματουργία.

Συνθέτης ηλεκτρονικής μουσικής, επιμελητής τέχνης, με έδρα τη Γλασκώβη και το Λονδίνο. Το έργο του αφορά στα installations, το βίντεο και την performance. Είναι υποψήφιος διδάκτορας στο Μουσική Σύνθεση στο Πανεπιστήμιο του Aberdeen.

Oaes (GR/UK) Jim Hault και Εύη Νάκου

Αυτοσχεδιαστικός ήχος, φλάουτο και live electronics. Ο Jim Hault με έδρα το Λονδίνο, έχει παρουσιάσει τη δουλειά του σε σημαντικές διοργανώσεις και χώρους στην Ευρώπη, τη Δανία και τις Η.Π.Α.,και η μουσικός και sound artist Εύη Νάκου είναι συνιδρύτρια της καλλιτεχνικής κολεκτίβας “ontoSonics”. Κάθε perforance τους είναι ένα στιγμιότυπο της εξέλιξης του συγκεκριμένου project, όπου μετρούν το πώς ένας ήχος αρχίζει, τελειώνει και μορφοποιείται στο χρόνο.

Obstructions  (UK)

Λονδρέζικο ντουέτο των Simon Cresswell και Jim Hoult, που χτίζει τα δικά του αλγοριθμικά εργαλεία για ζωντανή ηλεκτρονική μουσική. Η μουσική τους κατασκευάζεται μέσα από από τον συνεχή ηχητική μετασχηματισμό του διαλόγου ανθρώπου-μηχανής. Κάθε παράσταση είναι μια εξέλιξη των αλγορίθμων και της αυθόρμητης φύσης των ανθρώπων που αλληλεπιδρούν με αυτούς.

OMG this is flawless (GR)

Ο Βύρων Χριστοδούλου, ασχολείται με την Computer music. Είναι ιδρυτικό μέλος, μαζί με την εικαστικό Μαργαρίτα Αθανασίου, της performance art πλατφόρμας Rita Sue (http://ritasue.work), επιμελητής της δισκογραφικής ετικέτας Felt Collective  από το 2009 έως το 2014

Scizhic InzC (Χάρης Βακ.) (GR)

Drones, θόρυβοι, xτύποι, βόμβοι και μπιπs. Βασικέs συνιστώσεs του παραγόμενου σήματοs είναι η φύση, η επιστήμη, το xάοs, η μαγεία, το pattern, το hacking, η αποδόμηση, ο επαναπρογραμματισμόs, η εξέλιξη, το yin και το yang, το lingam και το yoni.

Παναγιώτης Σιμσίρογλου – Panagiotis Simsiroglou (GR)

Ο Παναγιώτης Σιμσίρογλου επιδιώκει να προσεγγίσει την κατάσταση της σιωπής μέσω του ήχου. Τον ενδιαφέρει ιδιαίτερα η αλληλεπίδραση του ήχου με τον χώρο καθώς και η επίδραση του στην νοητική και σωματική κατάσταση του ανθρώπου. Χρησιμοποιεί κυρίως ψηφιακά μέσα και περιβαλλοντικές ηχογραφήσεις.

Γιώργος Στεφάτος – Giorgos Stefatos  (GR)

Αυτοδίδακτος μουσικός, που χρησιμοποιεί την ψηφιακή τεχνολογία  ως μέσο για την δημιουργία διαδραστικών οπτικοακουστικών παραστάσεων αναπτύσσοντας πολυμεσικές εφαρμογές  σε Max/Msp, jitter , Processing, C sound. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην κατασκευή ψηφιακών οργάνων που να μεταδίδουν στον εκτελεστή και τον ακροατή  την αίσθηση της αμεσότητας και της ελευθερίας που ενυάρχει στον αυτοσχεδιασμό με τα φυσικά όργανα. Είναι απόφοιτος του ΤΕΙ Μουσικής τεχνολογίας και Ακουστικής στο Ρέθυμνο, μέλος του ΕΣΣΗΜ και έχει συμμετάσχει σε συναυλίες και φεστιβάλ.

 

 

INSTAGRAM
FOLLOW DIDEE